Gå til innhold

Ubrukelige Røhne og Selmer

Widow71

Anbefalte innlegg

Jeg måtte skifte termostaten på min Mondeo 2003. Ringte til Røhne og Selmer i Oslo for å forhøre meg

om pris. Han jeg snakket med, sa at han måtte finne pris på pc, og det hadde han ikke tid til, men han sa det skulle komme på ca 3000 kr. Jeg avtalte tid. Tok meg fri fra jobben en dag, møtte opp som avtalt, og henviste til prisen jeg fikk per tlf. Men den prisen stemte ikke nei, for en sjekk på dataen som tok ca 10 sekunder, viste at de skulle ha 6500!

Må si jeg blei litt småforbanna da. Går det ikke an for Røhne og Selmer å behandle kundene sine med litt respekt da. Historien endte godt, da jeg fikk jobben gjort samme dag hos Mekonomen for 3480.

Årets sugerør går til Røhne og Selmer.

Endret av Widow71
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bensin eller diesel?

Bensin 1,8.

Ford har jo en prisgaranti på utføring av reparasjoner. Hvis man får tilbud av et annet verksted innenfor 100 km avstand, for den samme jobben, har Ford forpliktet seg til å utføre reparasjonen for den samme prisen. Men da må tilbudet innhentes før man bestiller time hos Ford.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bensin 1,8.

Ford har jo en prisgaranti på utføring av reparasjoner. Hvis man får tilbud av et annet verksted innenfor 100 km avstand, for den samme jobben, har Ford forpliktet seg til å utføre reparasjonen for den samme prisen. Men da må tilbudet innhentes før man bestiller time hos Ford.

Jeg ble også fortalt av ansatte hos Mekonomen at Ford merkeverksted nektet å utføre reparasjoner hvor det var innhentet et billigere tilbud fra annet verksted.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 year later...