kammmar Skrevet November 29, 2010 Rapporter Share Skrevet November 29, 2010 (endret) Hei! Har en Audi A4 1.8 1996 sedan som trenger å lakkes om igjen. Derfor lurte jeg på om det er noen her i møre og romsdal som kunne tenkt seg å ha ett oppdrag i å lakkere bilen min?:) Bilen er nå mørk grønn og har planer om å lakke den om til svart. Om noen er interesserte i lakke bilen, ta kontakt her på forumet :) Godt betalt! Endret November 29, 2010 av kammmar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BossCat Skrevet November 29, 2010 Rapporter Share Skrevet November 29, 2010 Vil nok tro at du må leite frem telefonen din, og ta en ringerunde rundt til dei forskjellige lakkverkstedene i området, er nok ikke mange av kundemottagerene på verkstedene her omkring som surfer på bilforumet og leter etter arbeid Siter Bilforumet.noModerator: Lakk og Karosseri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kammmar Skrevet Desember 1, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2010 Jeg tenkte heller på om noen med erfaring med lakkering, trenger ikke å vere lakkeringverksted, eller noen privatpersonen som har lakkert bil(er) før som kunne tenkt seg å lakke bilen min for en viss pris.:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg