Gå til innhold

Slapp bot. Hadde for mye penger!!

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

- Det betyr ingenting å få en bot på 500 kroner når du har en formue på en halv milliard. Siden hun var så hyggelig og sa «beklager», gjør vi ikke noe med det.
Politibetjent i Oslo

Står mer om det i Dagbladet.

Jeg blir bare så jævlig provosert!! Selv om hun har 500 mill på bok så blir hun vel brun i ræva når hun driter hun som alle andre! Hadde det vært jeg som kom ned gata i golfen min ville de sikkert rivd av all sotfilm og tatt teknisk kontroll på den, før de hadde taua både meg og bilen inn.. kebabåndes

Volvo V70 D5 Premium 2003

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by ClusterOne

Står mer om det i Dagbladet.

Jeg blir bare så jævlig provosert!! Selv om hun har 500 mill på bok så blir hun vel brun i ræva når hun driter hun som alle andre! Hadde det vært jeg som kom ned gata i golfen min ville de sikkert rivd av all sotfilm og tatt teknisk kontroll på den, før de hadde taua både meg og bilen inn.. kebabåndes

Tjenestemenn kan ikke skrive ut forelegg for trafikkforseelser når de er på andre oppdrag
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Qee

Tjenestemenn kan ikke skrive ut forelegg for trafikkforseelser når de er på andre oppdrag

Det er så jævla piss.. jeg leste det selv, ,men jeg kan garantere deg at hvis jeg hadde gjort noe sprell med bilen min forbi.. la oss si en ambasadevakt i Drammensveien eller Parkveien, da tror jeg de driiiiiiter langt i om de er på andre oppdrag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by ClusterOne

Det er så jævla piss.. jeg leste det selv, ,men jeg kan garantere deg at hvis jeg hadde gjort noe sprell med bilen min forbi.. la oss si en ambasadevakt i Drammensveien eller Parkveien, da tror jeg de driiiiiiter langt i om de er på andre oppdrag.

Sant, hadde det vært en av "oss", hadde de tilkalt en annen bil raskt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i følge det de sa på nyhetene i morges, skulle vel boten vært på mer enn 500.. staten skal jo absolutt ha penger i kassen sin, då kan de faen meg ta fra de som ikkje merker noe til boten likevel? skal folk få kjøre akkurat som de vil, bare for de har en halv milliard på bok, og dermed har råd til middag likevel?

Bil: 07 Volvo V70

Tidligere biler: 97 740, 97 Subaru Justy 4x4,97 Fiat Brava, '86 240 GL (LPG), '91 Volvo 940 GL (LPG), '92 Volvo 945 Turbo, '86 Volvo 240 GLE, '85 Opel Rekord 2.0S, '90 Ford Scorpio 2.0i GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by LoCDoG

i følge det de sa på nyhetene i morges, skulle vel boten vært på mer enn 500.. staten skal jo absolutt ha penger i kassen sin, då kan de faen meg ta fra de som ikkje merker noe til boten likevel? skal folk få kjøre akkurat som de vil, bare for de har en halv milliard på bok, og dermed har råd til middag likevel?

Dessuten ville vel vi vanlig dødelige fått en par prikker på lappen også for å kjøre mot skilt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle vært en alternaltiv straff for de med så mye penger... bøter har jo ingenting å si for dem så hva om de måtte overnatte på glattcella eller noe.. Hvis de parkerte feil 3 ganger eller lignende..

æ hadde først en honda shadow, så en bmw 320i, men nu, ja nu går æ.. eller får æ haike?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår