le0n Skrevet Februar 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2004 Jeg har en 740 GL som jeg tenker på og senke... Kommer ikke til og kappe fjørene, så hva er det de billigste alternativene?? Eller hva koster et komplett senkesett egentlig?? Godkjent selvsagt....? Håper noe kan svare noe fornuftig her... Kjøper gjerne brukt og vist noen har.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Februar 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2004 Er populær med Lesjöfors-fjærer på Volvo, og de er billige i Sverige! Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
varjas Skrevet Februar 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2004 1190,- på Mekonomen betalte jeg. Kapp en runde foran for å få det jevnt. Siter - Opel Astra '99 x Volvo 745GLE '87 x Opel Corsa 1.4i Joy x Volvo 760 Tic '83 x Volvo 740GL '85 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stolten Skrevet Februar 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2004 er noen av disse godkjente? Og er det bra greier? Siter 1990 Volvo 740 Turbo Intercooler 1986 Volvo 745 Turbo Intercooler 1986 Volvo 745 Turbo Intercooler Automat 1989 Volvo 740 GL 1997 Honda CBR 900RR Fireblade Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
varjas Skrevet Februar 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2004 Ikke godkjent. Noen sier de har TUV papirer på de, men Lesjöfors har selv skrevet i mail at fjærene deres ikke er godkjente, men for all del, gi meg et TUV papir :) Betaler 100,- for det :] Siter - Opel Astra '99 x Volvo 745GLE '87 x Opel Corsa 1.4i Joy x Volvo 760 Tic '83 x Volvo 740GL '85 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tovik Skrevet Februar 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 29, 2004 vel, kjøpte det senkesette på mekonomen t min 740.. lesjøfors.. fikk vite at det var godkjent, å har fått med papira på det å.. lå i esken.. en ting æ lure på, bli det bra å kappe en runde framme? er litt irriteranes at den ser lavar ut bak=/ Siter 1993 Bmw 320i 24V Coupe --> http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=156879 x1988/91 Mercedes 190d 2,5 --> http://www.bilforumet.net/showthread.php?s=&threadid=54434 x 1991 Mercedes 190E 2.0 <- alt av deler selges x 1985 Volvo 740 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
745TiC Skrevet Februar 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 29, 2004 Det blir bare "stummere" ikke så mye vandring på fjæra før demperen kommer. Litt mer slagete altså. Siter Race, kjør forbi da vel..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
varjas Skrevet Mars 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2004 Originally posted by Tovik vel, kjøpte det senkesette på mekonomen t min 740.. lesjøfors.. fikk vite at det var godkjent, å har fått med papira på det å.. lå i esken.. en ting æ lure på, bli det bra å kappe en runde framme? er litt irriteranes at den ser lavar ut bak=/ Vel. Det er vel bare ISO godkjenning du har fått med, samme som meg. Finnes ikke TUV papirer. Siter - Opel Astra '99 x Volvo 745GLE '87 x Opel Corsa 1.4i Joy x Volvo 760 Tic '83 x Volvo 740GL '85 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tovik Skrevet Mars 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2004 ok..ska i allefall kappe d en runde framme=) Siter 1993 Bmw 320i 24V Coupe --> http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=156879 x1988/91 Mercedes 190d 2,5 --> http://www.bilforumet.net/showthread.php?s=&threadid=54434 x 1991 Mercedes 190E 2.0 <- alt av deler selges x 1985 Volvo 740 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haus Racing Skrevet Mars 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2004 Jeg kjøpte Lesjingførs fjærer i januar og jeg fikk med tuv papirer. Måtte purre på de, så fikk importøren de i fra fabrikken. De finns. Ring til Auto Supply i Oslo. Der koster det 1641 med frakt og tuv papirer. Siter * 1995 Audi A4 (under oppråning) * 1986 Volvo 740 TIC (solgt) * 2001 Aprilia RS 125 (KRÆSJA og solgt) * 2000 Aprilia RS 50 (Kræsja og solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet August 15, 2005 Rapporter Share Skrevet August 15, 2005 Jeg kjøpte Lesjingførs fjærer i januar og jeg fikk med tuv papirer. Måtte purre på de, så fikk importøren de i fra fabrikken. De finns. Ring til Auto Supply i Oslo. Der koster det 1641 med frakt og tuv papirer. Kan du scanne det TUV papiret og sende bildet på pm eller legge det ut her? Mvh Erik Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
IkLoma Skrevet August 16, 2005 Rapporter Share Skrevet August 16, 2005 Kan du scanne det TUV papiret og sende bildet på pm eller legge det ut her? Mvh Erik Jeg fikk også med pappirer... men det jeg også gjorde var å sende mail til noen Lesjöfors folk og dem sendte meg også en pdf fil med no tuv greier.. kan ikke tysk jeg men kan jo hende det står noe vettu der :) Fila gidder ikke å legge ut kopi av det arket jeg fikk med fjørene... så ikke spør om det :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet August 16, 2005 Rapporter Share Skrevet August 16, 2005 hva er egentlig best av å 1. kappe 2. sette fjørene i hydr. presse med et tonn og to, og varme litt forsiktig? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet August 16, 2005 Rapporter Share Skrevet August 16, 2005 Jeg fikk også med pappirer... men det jeg også gjorde var å sende mail til noen Lesjöfors folk og dem sendte meg også en pdf fil med no tuv greier.. kan ikke tysk jeg men kan jo hende det står noe vettu der :)Fila gidder ikke å legge ut kopi av det arket jeg fikk med fjørene... så ikke spør om det :) tuusen takk :) da blire godkjent :D:D:D:D:D :wave Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet August 17, 2005 Rapporter Share Skrevet August 17, 2005 hva er egentlig best av å 1. kappe 2. sette fjørene i hydr. presse med et tonn og to, og varme litt forsiktig? da ville jeg heller flyttet fjærskålen :) Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.