CrazyLoff Skrevet Desember 1, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2010 heisann. Skal gjennom torpedoveggen på en VW golf 4 2001 modell. Fant en gummipropp ca midt på torpedoveggen. Har prøvd og få den ut men sitter ganske godt fast. er det denne man kan ta ut for og komme gjennom? Takker for svar. :) Siter __Volkswagen Golf 3 1,8GL 90Hk__ <--- SOLGT! __Volkswagen Golf 4 1,9TDI 130Hk__ <--- RIP! __Volkswagen Passat 1,8T 150Hk__ <--- SOLGT! __Volkswagen Passat 1,9TDI 130Hk <--- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Desember 1, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2010 Du må ikke ta den ut, den må sitte der. Derimot kan du stikke hull i den med en kniv, og så tre kabler igjennom. Men sjekk først hva som er på andre sida. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrazyLoff Skrevet Desember 1, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2010 Kjempegreier..:) får undersøke nærmere hva som er på andre siden da. Siter __Volkswagen Golf 3 1,8GL 90Hk__ <--- SOLGT! __Volkswagen Golf 4 1,9TDI 130Hk__ <--- RIP! __Volkswagen Passat 1,8T 150Hk__ <--- SOLGT! __Volkswagen Passat 1,9TDI 130Hk <--- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nilsen92 Skrevet Januar 19, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2011 på min golf 1998 er det på venstre side i torpedoveggen en strømpe som går inn i kupeen. der har jeg tredd min kabel igjenom. men vet ikke om det er det samme på 2001 modellen. denne strømpen kommer inn under rattet. altså du må av med en plate som er under rattet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg