kimafro Skrevet Desember 1, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2010 hei.har en chrysler stratus 2.0 LE 98 mod.har merket nå som vinteren har kommet at det har vært litt is på innsiden av front ruta,og litt på side rutene.men ikke kjempe masse.noen som har vært borti dette før?mvh kim Siter Chrysler Stratus LE 98mod Toyota Corolla 92mod Ford Sierra is 85mod Hyundai Excel 92(pony)(første gangs bil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matador Skrevet Desember 2, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2010 du tuller vel? :) fordi det er IKKE unormal med kondens på innsiden av bilen, feks når bilen er varm på innsiden er det nok at du åpner døren når du skal ut så kommer med det samme fugtighet inn, eller faktisk også av fuktig tepper der fukten fordamper når det er varmt inne i bilen, eller din pust/svett som blir til is når det blir kaldt nok på innsiden... med mindre den isen som du har på innsiden er av en spesielt og "øyefallende" farge og kanskje fancy bevegelser/form ville jeg kalt dette "helt normalt" :) Siter --kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM* -Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimafro Skrevet Desember 4, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2010 ok.for på mondeoen til dama så er det aldri dugg eller kondens på innsiden av rutene.men en annen ting.glemte å lukke vinduet til stratusen igjen her om dagen og neste morgen så var det masse is på utsiden og ingen ting kondens eller is på innsiden av ruten;)tenkte litt på en annen ting også.skal begynne å bygge anlegg i bilen min etterhvert.ser på koffert lokket at det er meget masse is på kun koffert lokket og fint inni bagasjerommet.hvis jeg kliner på asfalt plater på bagasje lokket vil dette isolere litt bedre?vil platene løsne?vil det dryppe fra bagasje lokk og ned i bagasjerommet?mulig litt teit spørsmål men spør heller like vel.mvh kim Siter Chrysler Stratus LE 98mod Toyota Corolla 92mod Ford Sierra is 85mod Hyundai Excel 92(pony)(første gangs bil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg