106s16 Skrevet September 15, 2002 Rapporter Share Skrevet September 15, 2002 Visste dere at det var en Peugeotklubb? http://www.peugeotklubb.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet September 15, 2002 Rapporter Share Skrevet September 15, 2002 Det er også en til her: http://home.c2i.net/npk/nindex.htm Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
106s16 Skrevet September 23, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 23, 2002 Originally posted by famir Det er også en til her: http://home.c2i.net/npk/nindex.htm Det er vel "Gammel-bil" klubben. De har vel holdt på stund. Peugeot Klubb Norge er forholdsvis ny, og er kanskje for de som liker litt mer "sportslige" Pug'er, styling etc.:cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audunius Skrevet September 23, 2002 Rapporter Share Skrevet September 23, 2002 Pent at d er peugeot klubb på gang. Hadde en Peugeot 405 MI16 som førstebil.. Gikk som faen. Trimma å greier. 17" Hockenheimfelger, bruuukbart senka (35 mm s.sett + 2 runder med kapping), refleksplate bak, gutmann grill og øyelokk (kom aldri på, fikk dem i posten rett før jeg kjørte på skogen og vraka).. Premiert stereo.. Siter 1988 Peugeot 405 MI 16 1993 Golf 1.9 TDK x 1993 Rieger Golf x 1988 Peugeot 405 MI 16 x 1982 Toyota Starlet 1.3 DL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
106s16 Skrevet September 23, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 23, 2002 Originally posted by Audunius Pent at d er peugeot klubb på gang. Hadde en Peugeot 405 MI16 som førstebil.. Gikk som faen. Trimma å greier. 17" Hockenheimfelger, bruuukbart senka (35 mm s.sett + 2 runder med kapping), refleksplate bak, gutmann grill og øyelokk (kom aldri på, fikk dem i posten rett før jeg kjørte på skogen og vraka).. Premiert stereo.. Ja, håper det blir litt ut av det... Peugeot har liksom ikke vært det helt store her, i hvertfall ikke noe merkbart som f.eks i England. Men de lager faktisk artige biler de også, og det går definitivt an å få de skikkelig fete! Er i hvertfall fornøyd med løven min, og muligens blir den neste også en løve... :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gtpassat Skrevet September 23, 2002 Rapporter Share Skrevet September 23, 2002 Kan jeg melde meg inn i klubben din, jeg kjører partner på jobben:D :D . Siter 2000 Vw bora slow and soon to bee low edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
106s16 Skrevet September 23, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 23, 2002 Originally posted by gtpassat Kan jeg melde meg inn i klubben din, jeg kjører partner på jobben:D :D . hehe... hvorfor ikke? Hvis Peugeot interesserer deg. Tror faktisk en av medlemmene står med en sånn registrert på medlemslista... :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Miss Peugeot Skrevet Oktober 6, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2002 hejhej.. här e en till som (ska) åka peugeot =) Siter My Second Car is a Porsche - But today I am in a hurry. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D-1 Skrevet Oktober 15, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2002 det e da så lite liv å respons på det helt geniale peugeot forumet. Hvorfor det mon tro?? :eek: Siter itj sant Skrapbil med mange farger snart renovert til vidunder bil med samme farge! he he....... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
106s16 Skrevet Oktober 15, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2002 Originally posted by D-1 det e da så lite liv å respons på det helt geniale peugeot forumet. Hvorfor det mon tro?? :eek: Enig med deg! Er ikke så veldig liv på Peugeotklubbens diskusjonsforum heller... Har ikke ikke Pug'ere internet eller?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D-1 Skrevet Oktober 15, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2002 nei det virker ikke som de har det. men men. er det foresten noen der ute som vet om det skall arrangeres noen form for peugeot treff i trondheim i nermeste framtid??yodude Siter itj sant Skrapbil med mange farger snart renovert til vidunder bil med samme farge! he he....... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JHS Skrevet Oktober 25, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2002 Hei igjen, her er det ikke mye forandring.. Jeg for min del har tenk til og selge min Peugeot. Snakket vel så vidt med deg Pug106_S16 på Ringbanen for et par uker siden... Jeg kjørte sølvgrå 206 :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet Oktober 25, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2002 Originally posted by D-1 nei det virker ikke som de har det. men men. er det foresten noen der ute som vet om det skall arrangeres noen form for peugeot treff i trondheim i nermeste framtid??yodude Blir det noe Peugeot-treff så børster jeg støv av 405`en min og kommer! :D Hvis ingen kjøper den før den tid da... Hadde passet meg best! Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
106s16 Skrevet Oktober 25, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2002 Originally posted by JHS Hei igjen, her er det ikke mye forandring.. Jeg for min del har tenk til og selge min Peugeot. Snakket vel så vidt med deg Pug106_S16 på Ringbanen for et par uker siden... Jeg kjørte sølvgrå 206 :rolleyes: Hmm... ikke helt med her... Ringbanen for et par uker siden? Nei, der var ikke jeg, gitt... Kan være Victor du snakka med. Kjører lilla-metallic 106 S16. Han kjøpte den forresten av kompisen min, uten at det betyr så mye... hehe... Var det gjort noe med bilen hans enda? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JHS Skrevet Oktober 28, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2002 Lignet da mistenkelig på bilen i avataret ditt.. Var der sammen med Tommy fra Grimstad med 206 med WRC vinge..:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg