drstiff Skrevet Desember 2, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2010 Lå i første gir, og skulle gire opp i 2...da var det plutselig fritt for gir...ingen fungerte.. Måtte få viking til å hente meg, han meinte det var noe med drivverket. Dro for å se på det, ville ikke ta i noen gir. Jekket opp bilen på den ene siden, fremme og bak for å se om mellomakselen gikk rundt. Det gjorde den, og da tokk den plutselig gir også. Slapp den ned framme og jekket den opp kun bak...slik at hjulene han fritt...fikk testet den i alle gir..jekket ned og kjørte en liten tur i i 1 og 2 gir.alt fungerte..planla å kjøre hjem..da gikk det 2 min..så var jeg der jeg startet..rett i fri...520d 2001 mod..så det var antydning til olje bak drikakselen.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rebow Skrevet Desember 2, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2010 Kan det være en feil på en fôring i mellom girspaken og girkassa? Noe som har løsnet, eller knekt? Er jo lite sansylig at alle gir ryker samtidig.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drstiff Skrevet Desember 3, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2010 Ingen som har vørt borti dette før...??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg