TechThat Skrevet Desember 3, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2010 Hei! Har et problem ved at jeg har mistet nøkkelen til mine låsebolter. Har lett på net tetter gode løsninger, men det er vankelig å finne noe i Norge. På en dansk side har de en løsning som jeg tror kunne fungert på mitt problem, men de regner med 1 uke før pakken er fremme. Det har jeg ikke tid til. Er det noen som har sett noe lignende i Norge? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daain83 Skrevet Desember 3, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2010 Hadde vært kjekt å se hvordan låseboltene dine så ut ? Siter Mvh Dan - 76` Volvo 245 med femmer og hårføner - http://www.bilforumet.no/200-serien/219274-daain-s-76-245-a.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TechThat Skrevet Desember 3, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2010 Absolutt. Men det er litt vanskelig i og med at de sitter ganske langt inn i felgen. De er runde med et hakk-mønster nedover bolten. Noe lignende disse: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pr0xZen Skrevet Desember 3, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2010 Går sporene i hjulboltene utover som på bildet her, eller innover? Er de like, eller forskjellig bredde/dybde? Og sist men definitivt ikke minst - har du mye spillerom rundt boltene, mot felgen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TechThat Skrevet Desember 3, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2010 Sporene går nok innover, og er tynnere. Forskjellig bredde/dybde. Nøkkelen jeg hadde var en slags kopp, som kun passet på 1 måte. Det er litt, men ikke mye spillerom. Jeg får en 22 nøkkel rundt. Tror låsebolten er ca 21.5. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pr0xZen Skrevet Desember 4, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2010 Ëttersom å forstå, det er litt hast, så går min første tanke i retning å banke på ei hylse. Men det går fort noen hylser, er ikke bare å få ut bolten av hylsa etterpå. (der ser du basicly ideen) Kan jo alltids bore, sveise mutter/bolt på låseboltene etc. Eller - du kan gå innom en dekkforhandler om du kjenner noen, å høre om du kan låne event. kjøpe et av settene deres (alle dekkforhandlere har noen sett med slike løsninger som du post'et her øverst). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Evje_ Skrevet Desember 4, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2010 Du kan prøve med slegge og meisel. Kan være du får nok kraft da. Siter Kjøretøy-løs, tar DTS i UngdomIOppdrag i Colorado Springs, USA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg