Gå til innhold

Skitt/støv i hovedlyktene

Ranger emnet


Sjoholt

Anbefalte innlegg

Hei.

 

Jeg har nettopp kjøpt meg nye hovedlykter fra parts and retards, og allerede(etter 1 uke) har det samlet seg skit/støv inni selve lyktene, bak glasset. Det vises spesielt når nærlysene er på, en slags "ring" rundt glasset hvor linsen lyser.

 

Er det noen som vet om det er noe å gjøre med dette, eller eventuelt bare returnere driten??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du sikker på at det ikkje er på utsiden?

Er det tett bak der pæra skal inn?

Er det på innsiden, må det komme inn ein plass. So du får ta ut lykta og tette litt.

 

Er det noke billigt dritt du har kjøpt? Anbefalles ikkje å spare penger på lykter. dårligt lys, duggproblemer osv er ikkje akkurat uvanligt

Bilforumet.no
Moderator: Bilpleie - Bilstereo

-2003 Volvo S60 2.4D
-1981 Porsche 911 Turbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Jeg betalte 2000 for dem hos parts and retards. http://www.partsandretards.no/webshop/product/48092/7046

 

Lyktene er jo levert av et merke som er kjent for god kvalitet, så jeg vil ikke tro at kvaliteten er problemet.

Det står er deksel bak lykten, og det er så godt som 100% tett, så jeg skjønner ikke hvor det kommer fra.

 

Jeg syns bare det er fryktelig irriterende. Jeg skal ta en titt på det senere i dag, og jeg håper med hele mitt hjerta at glasset er klipset på, og ikke fullt av lim(som det sikkert er), for da blir jeg nesten nødt til å returnere dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette høres smått utrolig ut, det hadde jo vært intressant å sett bilder av det som du påstår er skitt.

 

Som jeg skrev etter å svart på avhandlingen din på mail så har jeg aldri, uansett type lykter hørt om noe lignende.

 

Det er ikke det at det blir gjenskinn i glasset fra linsen som gjør at det ser ut som skitt.

 

Å returnere det er ikke noe problem, men da skal vi ha det til oss for å kontrollere hva som er feil og om det kan være noe i forbindelse med montering som gjør dette.

 

Jeg ser ikke på hvilken måte det skal være mulig at det kommer dritt inn i lykta om det er montert riktig.

 

Da må det ha vært inni lykta allerede da du fikk dem.

Parts and Retards - Størst på senk i Norge.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår