Anders-Audi-ABT Skrevet Desember 4, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2010 noen som har satt in anlegg i en audi A6 (STV) her eller? som kan gi noen tips på hvor man kan sette høytalere hend? (har i bakdører som ser greit ut ^^) hvor stor bass kasse jeg kan ha i bak? har 12", vil ha plass til 4x :P om mulig men går greit med 2 ^^ Btw er en ungsdoms bil så :P har dere noen styling tips som ikke koster shorta så er jeg open for det også ^^ ;P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dagi51 Skrevet Desember 5, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2010 Disse bilene passer ikke styling i det hele tatt spør du meg ;) Og tja, er jo stort bagasjerom så du har god plass til stor kasse subber.. Siter 1996 Audi S6 2.2tq sedan 1996 Audi A6 2.5TDI 1955 International Harvester R-100 [Langtidsprosjekt] 1967 Ford 17m P7 [Enda et langtidsprosjekt..] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders-Audi-ABT Skrevet Desember 5, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2010 hehe joa er vel litt enig der ;P men skulle hatt noen høytalere i forand i dørene på bilen ^^ men veit ikke helt hvor man kan plasere dem sånn at det ser bra ut litsom ^^ (de høytalerene er for store til å kunne bruke orginal festene :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
forgot10 Skrevet Desember 6, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2010 For montering av 6,5" i fordørene Jeg har bare plass til 2x12" i bagasjerommet med en optimal portet kasse, men du vil nok få plass hvis du tar en lukket kasse. Lek deg litt med pappkasser, kutt og finn formen du ønsker ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders-Audi-ABT Skrevet Desember 6, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2010 ok takk ^^ det med pappesker var ganske smart egentlig ^^ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
forgot10 Skrevet Desember 6, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2010 Bare husk at subwoofere tar ofte mye plass i dybden også! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders-Audi-ABT Skrevet Desember 6, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2010 hehe ja sant det ^^ foresten ^^ har du mål på kasse for 2x 12"? burde de høytalrene stå med elementet inn eller ut av kassa? hva er best? :) har bassere som kan brukes til begge deler ^^ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SierraTyphoon Skrevet Desember 6, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2010 volumet på kassen blir bestemt ut ifra elementet (for å få det optimalt vel og merke), er ikke noe som heter standard 12" kasse selv om mange selger slike Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders-Audi-ABT Skrevet Desember 6, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2010 ok ^^ jeg tenkte jeg skulle ha 2x 12" de er på 500w og rundt 350 RMS tror jeg :) du har vel ikke noen mål på hvor stor en sånnen kasse skal være som før plass til de 2? :)hadde vært fint om du hadde et bilde av ei fin kasse man kunne herma etter å lagd? ^^ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
forgot10 Skrevet Desember 7, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2010 Hvilket merke er disse på, slik at du får "perfekte" mål.. Hvert spesifikt element har et spesifikt volum de trenger ;) Se litt her etter kassedesign: http://www.bilradiospes.no/m/shop/?mid=m436&vn=736&katid=85 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders-Audi-ABT Skrevet Desember 7, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2010 dette er MDS hetter merket ^^ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
forgot10 Skrevet Desember 7, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2010 Disse? http://www.mds.se/sv/product/749/MDS-X-ite-XS12 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders-Audi-ABT Skrevet Desember 7, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2010 nei ikke dem, dette er litt gamle bassere :P så dem er ikke i produksjon lenger ;P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
forgot10 Skrevet Desember 7, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2010 ok.. ;) Hvilken serie er dette da? X-ite, Fanatic, Dynamic ? Sånn ca år? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
forgot10 Skrevet Desember 7, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2010 Men ihvertfall har du noe nyttig her: http://www.mds.se/file/product/615/Manual%20X-ite.pdf Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg