Tor-Ivar Skrevet Desember 6, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2010 Jeg har pr dd 2x10" som drives av en 350W forsterker (ja jeg vet det er litt i underkant lite power) og har nå gått til innkjøp av en 1200W forsterker 2 kanaler (ikke montert enda) men når jeg skrur opp volumet og kjører på med litt bass så begynner lysene på dash og instrumenter å "blinke"/dimme ned for hvert basslag. bør jeg da ha en kondesator i tilleg til den nye forsterkeren? T-I Siter SuperSSrallyGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Desember 6, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2010 Er nok bedre å fikse grunnen til at lysa blinker. Oppgrader kablene imellom dynamo, batteri og karosseri Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor-Ivar Skrevet Desember 12, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2010 nå har jeg byttet til større kabler 25 kvadrat og ny forstrerker så nå blinker ikke lysa :) Siter SuperSSrallyGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg