MercedesW124 Skrevet Desember 6, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2010 (endret) Hei. Er på Bilforumet nå, og da er nede oppe.....alacocaina Har vært sånn en stund.. Hva er feil? Oppe: Nede: Endret Desember 6, 2010 av MercedesW124 Btw; Hvorfor er reklamen på feil side på siste bildet? Siter MVH Christian RIbe Mercedes-Benz 1222 NG `85 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Desember 6, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2010 Svar på det med reklamen er en fortsettelse av problemet som var i går; http://www.bilforumet.no/ris-and-ros-forandringer-forslag/263412-innpasliten-reklame-midt-pa-forumet.html Jobbes med saken. :) På det med det øverste bildet så ser ikke jeg den feilen. Har du den i andre browsere og, eller er det samme problem som du hadde sist (virus)? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mister-klæbu Skrevet Desember 6, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2010 Får ikke til og sette in smilies for dybvik trading reklamen er over på høyre sia! baahh Siter Rød-sprit racing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MercedesW124 Skrevet Desember 6, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2010 (endret) Får ikke til og sette in smilies for dybvik trading reklamen er over på høyre sia! baahh Da gjør du: Gå til bunnen av siden. Finn den som heter "Hurtig Stilvelger". (Til venstre for "Norsk") Trykk på pilen opp. (Du må trykke helt øverst på pilen.) Velg "GamleBF". Når du har gjort det, gå til bunnen av siden og trykk opp "Hurtig Stilvelger" igjen. Da trykker du på "Registrerte". Så skal reklamen være borte! Virket for meg! Endret Desember 6, 2010 av MercedesW124 Siter MVH Christian RIbe Mercedes-Benz 1222 NG `85 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mister-klæbu Skrevet Desember 6, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2010 Da gjør du:Gå til bunnen av siden. Finn den som heter "Hurtig Stilvelger". (Til venstre for "Norsk") Trykk på pilen opp. (Du må trykke helt øverst på pilen.) Velg "GamleBF". Når du har gjort det, gå til bunnen av siden og trykk opp "Hurtig Stilvelger" igjen. Da trykker du på "Registrerte". Så skal reklamen være borte! Virket for meg! AAAHHHHH...Tuuusen takk Herr moderator!! :magic: Siter Rød-sprit racing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MercedesW124 Skrevet Desember 7, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2010 AAAHHHHH...Tuuusen takk Herr moderator!! :magic: Takktakk :D :scooter: Siter MVH Christian RIbe Mercedes-Benz 1222 NG `85 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MercedesW124 Skrevet Desember 7, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2010 Svar på det med reklamen er en fortsettelse av problemet som var i går; http://www.bilforumet.no/ris-and-ros-forandringer-forslag/263412-innpasliten-reklame-midt-pa-forumet.html Jobbes med saken. :) På det med det øverste bildet så ser ikke jeg den feilen. Har du den i andre browsere og, eller er det samme problem som du hadde sist (virus)? Virus, jeg?? Neida :D alacocaina 3301 Infiserte filer må vel være ny rekord :D Siter MVH Christian RIbe Mercedes-Benz 1222 NG `85 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Desember 7, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2010 3301 Infiserte filer må vel være ny rekord :D God Jul Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MercedesW124 Skrevet Desember 7, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2010 God Jul Takk :D Men vet du hvordan jeg får de vekk? Når jeg trykker på "Reparer" kommer dette opp.... Siter MVH Christian RIbe Mercedes-Benz 1222 NG `85 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Desember 7, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2010 Står om det her. It means: File was not repaired - because it was a trojan or a worm, so delete those files.[/Quote] List of avast! Error codes Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MercedesW124 Skrevet Desember 11, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2010 Tadam! :D :drunk: Siter MVH Christian RIbe Mercedes-Benz 1222 NG `85 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg