CONeXXiON Skrevet Desember 6, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2010 Vel, da var det vel på tide at jeg får laget en tråd om bilen min, og hva som skjer med den^^ Etter at dette skjedde, så fant jeg ut at her må noe gjøres... Godjenta blir nappa opp av grøfta av en Chevrolet type stor^^ Var først en japse som prøvde, men måtte en Yankee til for å klare det :P Så det blir i første omgang 2,5" OME løft og noe større hjul. Ettersom økonomien ikke er helt på topp så kommer dette prosjektet til å bli fordelt over lengre tid :P Vinsj skal også monteres. Flere bilder av Trude: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mussa Skrevet Desember 6, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2010 Se der ja! Flott bil, liker veldig godt den fargen! Er dette bilen som sto til salgs i heggedal? Hvordan synes du motoren er? Ser ut som du sto i den grøfta en stund?? hehe.. Gjorde noe lignende med Pajeroen på pendlerparkeringa ved E134 på Darbu i fjor vinter, de hadde brøyta veien ut fra parkeringa bredere enn det veien var så da sto jeg plutselig med en svær og tung bil godt planta i grøfta og måtte dras opp av en brøytebil.. Hehe.. Siter 90" Mazda Miata 95" Jeep Cherokee 4.0 Limited Tidligere biler: Suzuki SJ413, Ford Sierra, Ford Sierra, Ford Fiesta, Mazda MX5 1.8 sport, Subaru Forester S-Turbo,Mitsubishi Pajero, Mazda 323, Opel Omega.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CONeXXiON Skrevet Desember 7, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2010 Ja, det er den som stod til salgs i Heggedal. Motoren er bra den, har ikke merka noen problemer enda i hvertfall. Det eneste er vel at det blir litt mer giring fra 4 til 3 enn hva jeg er vant med, siden 2,5 bensinmotoren ikke har allverdens dreimoment. Men motoren starter utrolig lett, går fint, og er visst mer eller mindre skuddsikker, akkurat som 4,0 motoren. Jepp, stod godt fast der... Og man må jo selvfølgelig prøve å komme opp igjen, med det resultat at jeg satt mer fast :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mussa Skrevet Desember 7, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2010 Har hørt rykter om at 2.5 literen er mye av den samme som 4 liter, men "kappa" vekk de siste to sylinderne.. En på jobben har en Wrangler med 2.5 bensin og er fornøyd med den med unntak av effekt i forhold til bensinforbruk.. Det viktigste er jo at den er driftsikker og går da! :) Siter 90" Mazda Miata 95" Jeep Cherokee 4.0 Limited Tidligere biler: Suzuki SJ413, Ford Sierra, Ford Sierra, Ford Fiesta, Mazda MX5 1.8 sport, Subaru Forester S-Turbo,Mitsubishi Pajero, Mazda 323, Opel Omega.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg