SierraTyphoon Skrevet Desember 17, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2010 ... Som regel er det masse forstyrrelser og dritt pga disse ettermonterings-xenonsettene. Hele instrumentet mitt i Caddyn nullstiller seg av og til når jeg skrur på fjærnlys ;) Hehe, slik hadde jeg det også med det første settet jeg hadde. De settene fra manyadeal.com (vvme) derimot, er jo noen av de billigste jeg har sett, men dem har ikke jeg hatt noe problemer med de 2 årene jeg har kjørt med dem, ingenting som blir påvirket av dem (som jeg kan oppdage i hvert fall) :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikkel Bruer Skrevet Desember 18, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2010 Hehe, slik hadde jeg det også med det første settet jeg hadde. De settene fra manyadeal.com (vvme) derimot, er jo noen av de billigste jeg har sett, men dem har ikke jeg hatt noe problemer med de 2 årene jeg har kjørt med dem, ingenting som blir påvirket av dem (som jeg kan oppdage i hvert fall) :) Er VVME sett jeg kjører med.. 3 stk... 2x35w og 1x55w :) Siter - '02 BMW 525DAT M-Sport - '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro - '02 VW Golf 1.9TDI - '01 VW Caddy 1.9TDI [thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg