Gå til innhold

Kjøp av 320i -93 mod coupe

Ranger emnet

kec

Anbefalte innlegg

Noen som har oversikt over vanlige feil/ting som burde sjekkes på en 320i -93 mod coupe (km 156000)jeg vurderer å kjøpe?

Har el. takluke,speil,vinduer og M-understell...

Bilen står LANGT unna der jeg bor og vurderer å kjøpe den usett,personen som skal selge hadde tilstandsrapport på den og det ble da kun oppdaget en "feil":gummimansjetten på bakre støtdemper var ødelagt.Går dette an å kjøre med eller burde det utbedres med en gang?Og hvis dere har noen andre (seriøse) ting å fortelle om denne bilen så kom med det,søker mye info!

Kc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vel vært endel tråder om kjøp av E36 før, men her er noen "pointers".

*opphengskuler foran *"spissings" foringer bak *knekkte bakfjærer *tette dreneringer til styrenhet *lekkasje fra simmeringer bakkant girkasse.

Er vel endel mer, men var det jeg kom på i farten.

Ellers kan du sikkert forhøre deg litt på BMW klubben sitt forum: http://www.bmwccn.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er aldri en lur ide å kjøpe usett! Også en veeldig god ide å sjekke bilen for heftelser føre man kjøper. Er du veldig usikker på en bil å kanskje ikke har 100% peil på alt kan det også lønne seg å koste på seg de penga det koster å naf teste bilen.

Det er så surt å kjørt katta i sekken og dem fins det mange av.

- 85 Toyota Levin AE86 - F20C

- 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har kjøpt begge mine bmw'r usett. Så lenge eieren kan garante for bilen at den er i den stand i tlf og han sier de feil som er hvis det skulle være noen så holder det. Kan bli enige om at selgeren kan dekke tapet for deg hvis du ikke finner bilen i den stand som han sa på tlf. Betale fly billetten din f.eks.. Be eieren fikse en Naf-test eller en tilstandsrapport og at han evnt fikser alle feil eller trekker det fra på prisen.

Allroad 2.5TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider