hawk77 Skrevet Desember 8, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2010 har en 96 mondeo hvor kjørelyset mitt forsvant plutselig her for etpar dager siden.har skjekka sikringer,releer og seff pærene..er det noen andre ting det evnt kan være? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Desember 8, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2010 hovedlysbryter, den du vrir på inne i bilen.. Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hawk77 Skrevet Desember 8, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2010 ok takk for svar. jeg får prøve og bytte den da...den virker på alt annet..parklys.tåkelys osv Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hypnagogia Skrevet Desember 9, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2010 Virker ikke lyset uansett om den står i 0-posisjon (rett opp) eller to posisjoner mot høyre(nattbelysning)? Et annet potensielt problem er kjørelysrelèet som ligger i sikringsboksen under panseret, den er lysegrønn (ID R1). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hawk77 Skrevet Desember 23, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2010 har funnet ut at lyktene på bilen må være uorginale da det er h7 pærer i dem.i følge instruksjons boka skal det være h1.dvs at kontaktene til kjørelysa er skjøte et eller annet sted så jeg får prøve og finne skjøtene.de er nødt til og være dårlige da det ikke er strøm i kontaktene til pærene.har skjekka og testa alt av releer og sikringer og alt er greit der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KooPa TropA Skrevet Januar 2, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2011 Jeg tror Mondeo kom med H7 i '96. Har du målt om det kommer strøm ut av lysbryteren da? Siter 2006 Ford Mondeo 2.0 TDCI 130HK FMBA Automat 2000 VW Golf MK3.5 1.6 101HK AFT Cabriolet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg