Marius Skrevet Mars 20, 2002 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2002 Noen som har noe info om denne stripa?? Ja jeg veit den ligger oppe ved Gardermoen, men åssen kommer man dit? Er den åpen? Hvem eier den? osv... :cool: Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet Mars 22, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2002 Sitat Originally posted by marius Noen som har noe info om denne stripa?? Ja jeg veit den ligger oppe ved Gardermoen, men åssen kommer man dit? Er den åpen? Hvem eier den? osv... :cool: forøvrig de porsche videone jeg posta er fra ringbanen.. det ser temmelig fett ut der opppe Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Perss Skrevet Mars 22, 2002 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2002 Marius, Ja, den ligger ved Gardermoen - opprinnelig en lang betongbane som tyskerne byggde under krigen som parkeringsplass og ekstrastripe for sitt "Luftwaffe". Hadde i mange år bare korte strekker med asfalt men har nå en langstrekke med asfalt, ca på 1-1,5 km lang tror jeg. Ringbanen var inntil for noen år siden tillgjengelig døgnet rundt, året rundt, men har etter hva jeg vet nå bom m/lås på innfartsvei. Sjekk mer info på: http://www.norskdragracing.com/ Per Siter '96 Chevy Impala SS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet Mars 22, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2002 takk for info! Etter det jeg forstår trenger du ikke bur selv om du har en gateregistrert bil som kjører på under 11? Fant ikke noe i reglene som tilsa at man måtte det..... Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nanogene Skrevet Mars 22, 2002 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2002 Vell selv bor jeg ca. 10-15 min unna Ringbanen Ja det er blitt en jevla bom med Lås på der .. Er ikke myndig selv, men har kjørt en god del med Aprillia sykler der .. :) funker fett det :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Mars 22, 2002 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2002 Er det den gamle skytebanen til kavaleriet? Var i forcen ( vognfører Leo) og tror jeg dalja rundt deromkring et par ganger på rekrutten! Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spinn Skrevet April 6, 2002 Rapporter Share Skrevet April 6, 2002 Sitat Originally posted by marius takk for info! Etter det jeg forstår trenger du ikke bur selv om du har en gateregistrert bil som kjører på under 11? Fant ikke noe i reglene som tilsa at man måtte det..... Marius ! I norsk Bilsportforbunds Regelverk står ingenting om dragrace! Men, det finnes et tilleggs reglemang som sier følgende : I en bil som går kjappere / Raskere en 12.00, MEN ikke fortere enn 10.00. Kreves 5 punkts bøyle!! Spør hvis det er mer dere lurer på. Spinn aka Lars Erik Siter live to drive... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet April 6, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 6, 2002 kule saker! Dette er jo info jeg trenger for å bygge midt 9er Rx7n min :D Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet April 6, 2002 Rapporter Share Skrevet April 6, 2002 Sitat Originally posted by marius kule saker! Dette er jo info jeg trenger for å bygge midt 9er Rx7n min :D imstupid jasså 9ere du? :D men du, hvorfor er du ikke på IRC når du sitter her på forumet å pusler? Jeg sitter her å kjeder ræva av meg(er syk, orker ikke gå ut) og vil gjerne dele kjedsomheten min med så mange som muligt :D :D Folka på #race bare babler i vei en masse svensk slang jeg ikke orker å finne ut av engang doh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet April 6, 2002 Rapporter Share Skrevet April 6, 2002 like før jeg setter meg i sofan og speller GT3.:rolleyes: er ikke livet grusomt? :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg