HHA Skrevet Desember 15, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2010 FAST 5?? Hørtes ut som en Homseorgie Er det typisk tittel på homseorgiefilmer sier du? Æsj din gris! :assman hehehe Gleder meg til filmen kommer.. Har jo sett alle de andre, så må jo se denne også Siter Kjør hardt, kjør stil, kjør olabil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-mann Skrevet Desember 19, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2010 Hei, jeg veit ikke om denne ligger her jeg, men jeg legger den ut uansett, bare slette den hvis den er posta før :) ser ut til og være en del action der ja :D Ole Siter Toyota RAV4 2.0 automat Skoda Octavia 1.9 tdi automat (solgt) Skoda Octavia 1.8 Turbo (solgt) Sjekk ut mini SUV`n vår :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RobinDrift Skrevet Desember 20, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2010 Er det typisk tittel på homseorgiefilmer sier du? Æsj din gris! :assman hehehe Gleder meg til filmen kommer.. Har jo sett alle de andre, så må jo se denne også Hva kaller du 5 Kjappe a? =P:doh Siter - 1987 Toyota Corolla GTi 16 - 1982 Toyota Carina TA60 - 2009 Yamaha Raptor 700R VeiRegga x 1990 Nissan 200sx S13 x 1987 Toyota Corolla 1,3 XL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wildstyle Skrevet Desember 20, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2010 ser ut som en film der mesteparten av de fine bilene blir ødlagt igjen, noe som er vondt å se på. synst også 4'eren var dårlig og har derfor satt forventningene til denne som ikke så bra heller, så da kan man jo bare bli positvt overasket. Kult at Ludacris er med igjen, han har alltid noen geniale quotes :P Siter 1995 Honda Civic VTI Coupe (sommerbilen) http://www.bergen-gatebilklubb.no/forum/index.php?topic=1640.0 1986 Mercedez 190E 2,0 (bruksbil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_MDS_ Skrevet Desember 20, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2010 Hva kaller du 5 Kjappe a? =P:doh Beklager at jeg virker uforstående men jeg har ikke mye erfaring med slike filmer. :roll: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg