Gå til innhold

chevy`en sin volvo 745 v8 prosjekt OBS langtidsprosjekt!!!

Ranger emnet

chevy`en

Anbefalte innlegg

e nokk sikkert noko sånt ja. min 740 blei tectylert på halsnøy for sikkert rondt 10år sio. men godt e da for den tectylen har stoppa mykje rust på den bil der. for det er jo bare overflaterust som er på min og det er ganske grett kjenne eg:P

Ska vera glad for at du ikkje må stå på kne og sveisa rust ja! :D

Volvo 740 Turbo & Volvo 240 Turbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 57
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

det kan vere muligt, men batteriet på 740 sugemotor står det på passasjersio. men det sto jo på førarsio når det var turbomotor i den men det var ikkje lenge nokk til at det sku begynne å ruste vil eg tru. men, men det kan vere bilen har jo stått i mange år så. sisst eu-godkjent i 2003 hehe:P

*volvo 745 1989 v8 prosjekt

*bmw 520ia 1991 herjebil

*X herjebil volvo 440 1991 skrotet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

aah, endli et volvo prosjekt eg intresera meg for :D menne godkjenning kan du etter det eg har sjønt bare glemme med 350 maskina :) 305 rover motor er det som er lettest og få godkjent i vognkortet :) da det er en liten alu 8`r :)

men for all del ska ikkje ta morroa fra deg, verdt og prøve :)

lykke til med prosjektet og ta myye bilder :D

kjenner eg savner den 740 V8 eg hadde no :( :P

jim

-Audi A6 2.5tdi familie vogn

-Merc w201 300TDT

XAudi A4 1,8TQ 96mod (bruks bil)

XMerc 190 3,0L TD 91mod ("prosjekt" bil)

Xyamaha Fzr 600 gammel mod..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe. takk. har tenkt litt på godkjenning ja. har høyrt litt me volvonorge å dei sa eg måtte høyre med vegvesene, og dei seier eg må få tillatelse av volvonorge:P. men kjenner ein med volvo 240 v8 godkjent så skal prøve å få lest litt i pappiro hans. 740 med v8 er jo bare rått synest eg;) du har ikkje nokon bilder av din gammle 740 med v8 så eg kunne fått, av både bil og motorfeste osv? ka motor hadde du i din forresten?

*bmw 520ia 1991 herjebil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det har eg og høyrt. men det kan jo ikkje vere heilt forbanna umuligt å få da godkjnet med v8. då e da iallefall litt slitande:P e kje gøy å møsta skilto åsså må eg på visning med org motor. då trur eg bilen hadde forblitt avskilta:P neida eg hadde nokk fått skilt på den igjen e litt slitande å berre kjøra prøveskilt og:(

*bmw 520ia 1991 herjebil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er ein ting eg lurer på. er det nokon her inne så har bygd om ein b230a motor til f med injection innsug???. det er det eg har i min. men får den ikkje til å starte er litt luren på om det er tenningo så er feil.

Har hørt det skal gå fint og bygge om ja :) Men du må bytte tenninga om du ska få den til og funke ja :)

Volvo 740 Turbo & Volvo 240 Turbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider