Gå til innhold

chevy`en sin volvo 745 v8 prosjekt OBS langtidsprosjekt!!!

Ranger emnet

chevy`en

Anbefalte innlegg

• Svar 57
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

groomt. den motoren såg litt kjent ut, ligna voldsomt på ein så sto i ein sølvgrå 740 som sto til salgs for ei stond sio med add-on styling;) men lurer på om du har bilder av motorfest og girkassefeste? hadde du automat eller manuell? eg skal ha automat først åsså manuell når eg ein gong får råd;)

*volvo 745 1989 v8 prosjekt

*bmw 520ia 1991 herjebil

*X herjebil volvo 440 1991 skrotet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, er nokk autoLat på denne du :/ men kan se om eg får tak i en kammerat som har samme motor i en 240 eller av han som kjøpte motoren min (tror den sku i en 740, og høre om de kan ta noe bilder :)

jim

-Audi A6 2.5tdi familie vogn

-Merc w201 300TDT

XAudi A4 1,8TQ 96mod (bruks bil)

XMerc 190 3,0L TD 91mod ("prosjekt" bil)

Xyamaha Fzr 600 gammel mod..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takker. har ein volvo 850 t5r fanger på den, som du kansje ser så må den kappes på sidene for den er for lang. men på 940 front skal den passe rett på har eg forstått:) siden eg har tenkt å ha bilen lenge så har eg valgt å få vekk dei trkkspelo og få litt meir heilhet.

*bmw 520ia 1991 herjebil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hey, hey. lite så skjer her nå pga det er jo snart jul og har det veldig travelt med pakker osv!. men det eg lurte på er om nåken er på leit etter turbo-deler til volvo 740? har isåfall ein garret turbo som må sannsynligvis overhales ifølge han som hadde bilen min før! inntercooler så og si strøken, turbomanifold, eksos fra turbo og ned under bilen med lambda. er bare og ta kontakt viss det er innteresankt:) bilder kan legges ut viss det er innteresse!

*bmw 520ia 1991 herjebil

Lenke til kommentar
Del på andre sider