Gå til innhold

Terjes Golf Joker 1.6

Ranger emnet

Terjeth

Anbefalte innlegg

Her er de fra H&R jeg brukte på min Polo, 35 og 45 mm kjøpt av Cult Society i Østerrike

Felgerogsnacks_009.jpg

Felgerogsnacks_007.jpg

Du bør vel ha rundt 20-25 tipper jeg, for at de skal sitte greit, men det må du jo måle og regne ut med de felgene du har etter du har senket

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 95
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Tusen takk for svar! De felgene jeg egentlig skulle ha var solgt når jeg ringte. Har og i ettertid funnet ut at jeg ikke har råd til felger, dekk og adaptere med det første, så sjansen for Porsche-felger er borte(forhåpentligvis bare utsatt).

Men jeg setter pris på hjelpen, den kommer nok godt med likevel:)

Polo Classic:

Det var noen grove adaptere, betalte du mye for de? Og i det hele tatt, hvor mye kostet det deg å få felger og dekk på bilen? Vet at man finner mye på eBay som både er billig og tøft, men har ikke peiling på frakt, toll og alle tillegg som må betales før jeg har felgene på døra.

1997 VW Golf Joker 1.6

1983 VW Golf 1.5 C

x 1992 Audi 80 Avant 1.9TDI

x 1987 VW Golf CL 1.6

x 1987 Toyota Corolla GL Sun 1.3 12Valve x2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vurderer kun spacere sammen med 6J- eller 7J-felger med normal ET(35-38), og lurer litt på hvor tykke de bør være. Trenger ikke å få felgene helt ut til skjermkanten, siden jeg ikke kan valse. Har er utvalg her, men vet heller ikke om jeg bør kjøpe skrudde eller vanlige spacere.

Holder det med 15/20 eller er 20/25 et bedre valg? Noen som evt har bilder av noe lignende?

Mase mase mase...;)

Takk:)

1997 VW Golf Joker 1.6

1983 VW Golf 1.5 C

x 1987 VW Golf CL 1.6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...

Skal legge ut bilder etterhvert, men det er helt vanlige felger, fra Golf GT mener jeg. Alt for smale(6j) og skyhøyt innpress(45!). Må jo ha 45mm spacere for å få de skikkelig ut...:p Var bare såvidt de gikk på, bare et par mm klaring fra dekk til fjærbein, men håper å få råd til 165/50 eller 55, samt noen grove spacere etterhvert. Står på 195-dekk, så det ser helt teit ut. Skal lakkere de i en fresh farge når jeg får tid:)

1997 VW Golf Joker 1.6

1983 VW Golf 1.5 C

x 1987 VW Golf CL 1.6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DSC00185.jpg

Blir bra med litt mindre gummi...

Og forresten...

DSC00192.jpg

Bilen er blitt lavere...;) Ser dog ikke sånn ut nå. Måtte justere den opp siden den tok nedi på lett ujevn grusvei.

Edit: For et elendig bilde. Skal få inn noen nye snart, da med BBSene.

Endret av Terjeth

1997 VW Golf Joker 1.6

1983 VW Golf 1.5 C

x 1987 VW Golf CL 1.6

Lenke til kommentar
Del på andre sider