Mk2-16v Skrevet Februar 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2004 Dette er faktisk en ekte politibil, den er blitt brukt i en kampanje mot streetracing. Vet ikke om den brukes til vanlig men man skal vel ikke se bort i fra det ;) Siter "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi-maniac Skrevet Februar 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2004 FETjerkoff Siter x 1986 mod golf gti 16v x 1995 audi 80 avant x 1992 bmw 325i coupe + mange drittbiler ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon Skrevet Februar 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2004 lol sikkert en sjef som ble sjalu på alle de japsebilene ute på gata, og var lei av dodge'n i sin etat... men, hvem vil kjøre mot en impreza med blålys på taket og en uniformert onkel som sjåfør? Siter ->Spice my eco-box!<- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaCk Skrevet Februar 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2004 Dette har jeg hatt vonde drømmer om. :( Siter ^RaCk^ @ Efnet Robert Krondorfer ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mabbutt Skrevet Februar 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2004 Skamrå! :D Siter - '11 Lexus CT 200h- '99 Lexus IS220 Sport[sOLGT]- '99 Lexus IS200 Sport[sOLGT]- '84 Toyota Corolla [Kondemnert] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S-2000 Skrevet Februar 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2004 Meget fett! :D Håper å slippe å møte på noe slikt ja... Amerikanerne bruker jo en del penger på unmarked og diverse purkebiler da... De har jo bl.a. hatt noen Corvetter og Vipere som de har fått fra fabrikkene... Det er Highway patrol cars det... :D Siter Mvh, Eric/S-2000 ----------------- LOTUS driver *signatur redigert pga regelbrudd* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wicked Skrevet Februar 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2004 Kan ende man må gi på litt for å kjøre fra purken hvis de kommer i en slik...:D Siter "It's not WHAT you know, it's WHO you know!" 1988 bmw 525 turbo (watch out) 1994 Nissan Skyline GTS-T (overnight parts from japan) 1992 Mazda Rx7 Type R (apexi, greddy, blitz, öhlins,haltech,REamamiya(selges) nå c-west++ ) Snart f***ing fast. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Duck Skrevet Februar 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2004 sivilsnuten i trondheim har jo også impreza :P skummle saker ass .. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alfa Skrevet Februar 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2004 Går en sånn drit i Stavanger og. Helt lik den på bildet, bare uten blålysa og klister. Har sjøl blitt stoppet av de jævelene i den. Fikk sitte i passasjersetet framme og se film av kjøringen min og alt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tvindal Skrevet Februar 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2004 impreza'n i trondheim er vel heller ikke kjent for og være motormessig orginal! har snakket med en del som har kjørt den! var vel på taket og for 2 år siden :p Siter 07 Land Rover Discovery 3, 22" edition ;) 94 Audi RS2 77 Volvo 242 TIC prosjekt, håper på 450++ 98 Beneteau Ombrine 700 daycruiser 08 Ski-Doo MXZ 600 X-RS Pro Open Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon Skrevet Februar 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2004 Originally posted by tvindal impreza'n i trondheim er vel heller ikke kjent for og være motormessig orginal! har snakket med en del som har kjørt den! Er noen impreza'er i det hele tatt det? :D Alle imprezaførere har jo det beste... Originally posted by tvindal var vel på taket og for 2 år siden :p [/b] lol lol lol Laservoll? Siter ->Spice my eco-box!<- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaCk Skrevet Februar 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2004 kommer politiet med noe slikt i Norge så gir jeg opp. :( Siter ^RaCk^ @ Efnet Robert Krondorfer ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ougkim Skrevet Februar 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2004 så den på sema i las vegas det sitter en helvetes turbo i den. det skulle sitte 433hk i den og den var i daglig bruk Siter Bmw 320 E30 (supervinterbilen) RX7 fd heyyou Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VeilSide Skrevet Februar 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2004 Originally posted by RaCk kommer politiet med noe slikt i Norge så gir jeg opp. :( Jeg hadde det inntrykket av at du aldri gav opp jeg ... :D :D Siter "Camry Turbo" Why try to fit in when you where born to stand out? Sandnes & Stavanger Gatebilklubb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mrleone Skrevet Februar 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2004 Synes ikke det der var så skremmende! En Impreza... huh.. Jeg blir ikke akkurat skremt! Synes det var kulere da jeg på førsten av 90tallet var på Nurburgring! På vei nedover på autobanen lå jeg og putret i 160-170km/h Så plutselig kommer det en porche 911 cab opp på siden.. Inni satt det 2 politimenn med hjelm. De kikket på oss og dro videre.. Det blir det repekt av, Porche 911 turbo cab! Som var tunet hos RUF... //MrLeone Siter http://www.jdmgarage.no "Norges største leverandør av banebiler" http://www.driftmonkey.no "Fashion For Drifters" http://www.timeattack.no "Norges raskeste serie" http://www.d1gp.no "D1 Grand Prix" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg