vilhelm Skrevet Februar 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2004 uff, skummle saker, men i amerika har de biler som parkerer en STi. Fek om man tar en kjent Highway roll mot en supra, så tror jeg ikke supran stopper opp for en 280hk STi når den setter på blå lysene, når han selv har 800hk...hehe... jaja men skummelt er det. Siter Volvo 244 TIC (B21ET) Mods: BOV (TurboXS Type H) K&N Filter Turbotrykksmåler (Tall) Økt turbotrykk (MASSE) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaCk Skrevet Februar 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2004 Originally posted by VeilSide Jeg hadde det inntrykket av at du aldri gav opp jeg ... :D :D Mot det der så stopper jeg. :( Siter ^RaCk^ @ Efnet Robert Krondorfer ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet Februar 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2004 Har ikke inntrykk av at purken har noe serlig kjøretrening da. Ola dunk med senka bil med breifelger vet jo på km hvor mye han kan ha igjenom svingene - og da nytte det lite å prøve å henge seg på... Var ikke purk - men har sett lys som åker i skogen bak meg jeg - når folk har prøvd å henge seg på .... EDIT : sier ikke at jeg skal kjøre fra den bilen ... men finnes mange meget dyktige sjåfører som kan gjøre det. Sett bestemora di i en Ferrari - og jeg skal kjøre fra henne med en fiesta .... Sjåføren har ALT å si ... Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shaniboy Skrevet Februar 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2004 går en slik en i sivil på lierskogen hehe farlig...stoppa meg en gang da jeg kjørte cherry gtt hehe....potta mi falt av..de stoppa og avslørte seg...lurte på om jeg trengte hjelp hehe....jeg trodde det var en råner som skulle komme med en hjelpende hånd hehe .... Siter nå værende bil: =) -Honda CRX v-tec 91mod -Peugot 206 99mod 1,6xs (NB! til salgs,16"1000migila.falken 205x45,air fitler kit,simons effekt annlegg3",cd/radio/senket 40mm,blå,gi bud ;)bilder kommer) Tidligere biler: - opel kadett solgt til herrene av RDL prosjekt -Nissan Cherry GT Turbo Intercooler -BMW 325 e30 -Opel corsa 1,3 gt sport -BMW 320 e30 http://www.kris.1000lecie.pl/crxpics/Honda%20CRX-1.jpeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kebab gud Skrevet Februar 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2004 Mange Fete "interceptor" i statene .. men det er japsene som har de Feteste! Siter [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Stream Skrevet Februar 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2004 WRXen som går i Stavanger er jo dritkjip. Mangler jo vinge. Siter Stig Johansson Min BMW 318i E46 sedan:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=153402 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HaRKooN Skrevet Februar 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2004 Jeg skjønner lite av hva politiet i Norge skal med trimmet impeza.. De har jo restriksjoner på uttrykknigskjøring! :rolleyes: Men skal en slik en stoppe meg så stopper jeg! :D Siter [86]Toyota supra turbo MK3 Subaru impreza Wrc rc bil :-) [x]BMW E30 ___________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ecko Skrevet Februar 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2004 kameraten min "fikk lov" til å sitte i baksetet på en WRX i Lillehamer! Har sett en kjøre mot Drammen også. EDIT: Rack, du burde vel ta det litt rolig i svingene den første tida uansett hva onkel kjører ;) Siter Sierra-> FuckedOnRaceDay MR 2 '86-> Solgt Celica 87-> Ribba -> Spiker Charade-> Solgt tilbake Citröen ZX -> borte Corrolla EE 80 --> Døde og gjennoppstod som en flyende filmstjerne--> Skikkelig død denna gangen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tombra Skrevet Februar 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2004 Imprezaen i Trondheim driver jo å hinter til drag på lyskryss og greier. Har selv sett ei purk-dame gi meg tegn til å gi på ut fra lyskryss i sentrum. Lot som jeg ville dragge jeg, men kjørte bare normalt...dama ble skuffa og svingte av like etterpå:rolleyes: Siter Signaturen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shaniboy Skrevet Februar 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2004 ja samme bil i lierskogen som drammen har ikke vinge... Siter nå værende bil: =) -Honda CRX v-tec 91mod -Peugot 206 99mod 1,6xs (NB! til salgs,16"1000migila.falken 205x45,air fitler kit,simons effekt annlegg3",cd/radio/senket 40mm,blå,gi bud ;)bilder kommer) Tidligere biler: - opel kadett solgt til herrene av RDL prosjekt -Nissan Cherry GT Turbo Intercooler -BMW 325 e30 -Opel corsa 1,3 gt sport -BMW 320 e30 http://www.kris.1000lecie.pl/crxpics/Honda%20CRX-1.jpeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jorgen Skrevet Februar 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2004 heftig :D jeg lukter motsetninger: :D:D:D:D:D Siter 02 Konebil - Offroader'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
speedy Skrevet Februar 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2004 Originally posted by Sonick Har ikke inntrykk av at purken har noe serlig kjøretrening da. Ola dunk med senka bil med breifelger vet jo på km hvor mye han kan ha igjenom svingene - og da nytte det lite å prøve å henge seg på... Var ikke purk - men har sett lys som åker i skogen bak meg jeg - når folk har prøvd å henge seg på .... EDIT : sier ikke at jeg skal kjøre fra den bilen ... men finnes mange meget dyktige sjåfører som kan gjøre det. Sett bestemora di i en Ferrari - og jeg skal kjøre fra henne med en fiesta .... Sjåføren har ALT å si ... Ikke for å drepe dine ideer om hvor flink sjafør du er, men jeg veit i alle fall at de som får kjøre den uniformerte Impreza`n i Oslo har blitt spesialtrent med den bilen. Derfor tror jeg du skal ha rimelig rå bil for å kjøre fra dem i den. Nettopp fordi sjafør har alt å si... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg