GaryOak Skrevet Desember 10, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2010 Hei Denne er feilplassert, men siden det ikke er en kategori for Pride så tar jeg sjansen her :) Jeg har et elektrisk problem jeg ikke komme til bunns i. Problemet er at viskerne og kupeviften ikke fungerer. Dette har oppstått over tid, og det fungerte å "vrikle" på den sorte ledningen på hovedsikringen for å få de igang. Dette fungerer ikke lenger og jeg leter etter svar for å få ting igang igjen. Sikringene er hele og pene. Legger ut en "dusør" på kr 500,- til den som gir info som resulterer til at problemet blir løst. På forhånd takk for alle svar. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind K Skrevet Februar 15, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2011 Leste et sted at det kan være et problem med kontakta som sitter bak tenningslåsen. Sjekket den? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg