Gå til innhold

Trenger litt informasjon rundt GMC Syclone

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Nei!

Det er ingen arbeidsbil/trekkbil!

Det er en veldig sjelden bil og er ikkje så veldig stor. Den har firehjulstrekk og sekser turbomotor på 4.3 liter og ca 280 hk? men mange av dem er chippet så de har litt mer. Prestanda 0-100 km/h er rundt 4.7 sek for Syclone og 5.0 sek for Typhone(som er same bilen, men ikkje pick-up og muligheter for bakseter).

Det er verdens raskeste pick-up og er kun produsert i 2998 eksemplarer.

Sats på en større pick-up(må vere med V8. Så kan du trekke både din og naboens campingvogn samtidig om du vil :)

Jeg kan foreslå noe sant som denne http://www.autodb.no/cgi-bin/car/prospect.pl?nr=374784&username=

eller denne http://www.autodb.no/cgi-bin/car/prospect.pl?nr=391461&username=

1978 Chevrolet Camaro

1999 Opel Omega

1978 Opel Ascona B prosjekt

Speed kills, drive japanese and live forever!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by ElCamino

Nei!

Det er ingen arbeidsbil/trekkbil!

Det er en veldig sjelden bil og er ikkje så veldig stor. Den har firehjulstrekk og sekser turbomotor på 4.3 liter og ca 280 hk? men mange av dem er chippet så de har litt mer. Prestanda 0-100 km/h er rundt 4.7 sek for Syclone og 5.0 sek for Typhone(som er same bilen, men ikkje pick-up og muligheter for bakseter).

Sats på en større pick-up(må vere med V8. Så kan du trekke både din og naboens campingvogn samtidig om du vil :)

Jeg kan foreslå noe sant som denne http://www.autodb.no/cgi-bin/car/prospect.pl?nr=374784&username=

eller denne http://www.autodb.no/cgi-bin/car/prospect.pl?nr=391461&username=

Er bare snakk om å trekke bilhenger her da.....så trenger nok ikke noe så stort dessuten frister det jo svært med denne syclonen.....veit du kan kjøres syclonene med kjørekort under 3500kg??

:pimp EYE CANDY :pimp

:titties: RACING :titties:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by ElCamino

Dette stemmer vel ikke lengre? Ford SVT150 Lightning(?) slo den vel når den kom ut for et par år siden, men leste at Dodge har bygget en enda sykere pick-up enn Ford`en igjen:rolleyes: :D :D

`94 Audi S2 coupe

`91 VW Corrado G60

x `99 Honda NSR125

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nein. Ikkje når det gjelder null-til-hundre. Den øvelsen bruker Ford'n 5.2 sek på. Men den har en toppfart på 147 mp/h som er ganske heftigt til en lastebil å vere. Dodge'n du snakker om er en Dodge RAm-SRT10 som har vipermotor og girkasse. Den skal klare 0-100 km/h på ca.5 blank.

1978 Chevrolet Camaro

1999 Opel Omega

1978 Opel Ascona B prosjekt

Speed kills, drive japanese and live forever!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Så det er egentlig ikke arbeidsbil du skal ha altså? På en måte en bil til privat bruk som egener seg godt til hardere arbeid? hehe..Da blir det jo noe annet da. Skulle du hatt den i jobbsammenheng så ville den for det første vært en meget dyr bil å holde i drift og den er jo relativt dyrere enn nyere pick-up'er med tanke på pris og årsmodell.

x 1986 Chevrolet Camaro SC (solgt)

1988 Volvo 740 GL 2.3

1988 Volvo 240 GLE 2.3

1980 Tempo Corvette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir jo litt som kay villy snakker om her.....en sterk bruksbil er vel mer riktig.

Spør du meg skal alle biler taes vare på.....vær sin bil har sin sjarm sin sjel og sitt liv. (selv en wagon R).

Men det er jo føkkings umulig å få tak i disse bilene...(syclone og typhoon)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ihvertfall den f-350 med boogie bak trekker greit en båt opp av vannet og fortsatt drar skinnet av pølsa.

Eye Candy, da er det helt klart noe du mangler! Er vell det neste som står på lista di det da? :) må ha stort og gromt.. hvor mye veier en sånn liten tass?

Audi A4 Avant 1997 1,8T

Land Rover Range Rover Classic 1986 3,5 V8

Volkswagen Golf III GL 1994 1,8

X Mitsubitshi Galant GLSi 1994 2,0

Toyota HiLux 1986 2,2 4x4 "Offroad/arbeid"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by MaDDoG

Tror ihvertfall den f-350 med boogie bak trekker greit en båt opp av vannet og fortsatt drar skinnet av pølsa.

Eye Candy, da er det helt klart noe du mangler! Er vell det neste som står på lista di det da? :) må ha stort og gromt.. hvor mye veier en sånn liten tass?

Joa skal nok ta over 3500 lappen men er ikke mer en 20 år så har ikke fått tid til det enda.....ekke sikker på hva vekta til "tassen" er men er vel under 3500 kg regner jeg med

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Driver og tar lappen på lastebil nå for tiden og er fortsatt bare 19år. Til sommeren tenkte jeg på å ta motorsykkel også. Da tror jeg det er en god stund til jeg skal gjøre noe med førerkortet mitt.

Uansett så er jeg litt svak for store pick-up'er er liksom litt sjef i de. Samtidig som de kan være VELDIG nyttige! Det har jeg merket med den lille loppa (hi-lux'en) jeg har.

Audi A4 Avant 1997 1,8T

Land Rover Range Rover Classic 1986 3,5 V8

Volkswagen Golf III GL 1994 1,8

X Mitsubitshi Galant GLSi 1994 2,0

Toyota HiLux 1986 2,2 4x4 "Offroad/arbeid"

Lenke til kommentar
Del på andre sider