turbodott Skrevet Oktober 14, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2011 ok, skal jeg være i spillet når jeg gjør det? eller skal jeg slå av spillet? takk for svar :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daruu Skrevet Oktober 14, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2011 Du trenger ikke være i spillet, men kan være det. Spiller ingen rolle med andre ord ;) Siter - 1989 Volvo 740 GL - Brukis - 1977 Volvo 244 DL - Orginalare, under restaurering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krepsen80 Skrevet Oktober 14, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2011 tror ikke det har noe å si, jeg gjorde det på dashbordet... mulig man må restarte spillet etter man har lastet ned pakkene for å få tilgang til bilene, har du lastet ned sesonal pass så last ned den american pack i marketplace inne i spillet under car packs Siter Sølv '00 S2000 Svart`98 ITR #1957 (solgt) Svart Civic '92 Esi Hb (litt modda) NO go, NO show (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbodott Skrevet Oktober 14, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2011 når man no først er logget på så kansje noen kunne ha lakt meg til friends så jeg har noen flere å kunne spille litt i lag med. Legg til "Heltlars" hvis noen ønsker :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smedsrun Skrevet Oktober 14, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2011 FAEN! :( fikk ikke spillet mitt idag heller :( fuck spillsjappa!!!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansien Skrevet Oktober 14, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2011 Avbestill og spring til nærmeste Elkjøp! 399,- og de har det høyst sannsynligvis inne. Siter '09 Ford Ranger '91 Mazda 323 GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Oktober 14, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2011 Elkjøp Tune i Særp hadde +/- 100 i den ene hylla i dag morges :) Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansien Skrevet Oktober 14, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2011 Full oversetter? Siter '09 Ford Ranger '91 Mazda 323 GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ezpen Skrevet Oktober 14, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2011 Hahaha, herlig! :P Siter - 89" Volvo 745GLT, B234F - Forza 3 & 4 -> GT: HvedingN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
C SJC Skrevet Oktober 14, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2011 Hei. Har handlet meg FM 4 :D Har også ratt og pedaler laget av logitech. Usikker på modell. Funker til ps3. Vet noen om dette skal funke på xbox 360? Har koblet inn med usb men får ingen reaksjon på xboxen. Ratte derimot snurrer som en villmann da det kobles i. Siter GT : Blood 0ne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders92 Skrevet Oktober 14, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2011 klart det var køddent å drifte med den kontraen :O føler at det ville blitt litt bedre med ratt :wonder: og det ser ut som det lagger i bakspeilet når man gjør brå bevegelser.. bortsett fra dette er jeg rimelig fornøyd, og iallefall med de nye bilene! Siter :-) BMW E36 325ic X - Renault 5, 1.1 Rattatoii! X - Opel Omega B, 2.0 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Oktober 14, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2011 Haha BENSIN.. ja for på engelsk så står det jo GAS. LOLOLOLOL Forresten, jeg har lagt ut en Lexus "Soarer" på Bilforumet klubben, for de som vil leke litt med den. Også ses vi på klubbens RIVALS - DRIFT da eller? :) Tok nettopp en 446 på "Supra Drifter" scoreboardet. Og hvis jeg slår han over meg får jeg 150.000,- i bounty plus masse i bonus :D Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jensrud Skrevet Oktober 14, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2011 Bare å legge til vizvazz de som kjører racing og vil kjøre litt, og evt en fin klubb. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smedsrun Skrevet Oktober 14, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2011 kommer i posten i mårra ser je :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-€mil- Skrevet Oktober 14, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2011 Får man ingen biler rett i garsajen ved bruk av Launch bonus car pack eller Limited Edition DLC Content kodene? Siter 98' Volvo V70 2.5T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg