RBrambo Skrevet November 8, 2011 Rapporter Share Skrevet November 8, 2011 Kan fyre opp litt funcup i kveld, kanskje blir det tid til litt DTM også... starte i 19 tida? Siter If everything seems under control you're just not going fast enough... - Mario Andretti GT: Tifosi78 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ezpen Skrevet November 8, 2011 Rapporter Share Skrevet November 8, 2011 Kan starte 4 for min del, men 19 høres bra ut! :D Siter - 89" Volvo 745GLT, B234F - Forza 3 & 4 -> GT: HvedingN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet November 8, 2011 Rapporter Share Skrevet November 8, 2011 skal sende inn søknad til fruen (aka the Boss) i huset hehe Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo_fever Skrevet November 12, 2011 Rapporter Share Skrevet November 12, 2011 Noen som blir med på nå racing nå eller litt seinere ikveld?? Teste flere ac klassene våre, 550 Funcup, DTM å vintage amcar?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet November 12, 2011 Rapporter Share Skrevet November 12, 2011 er med litt sener jeg ja :) Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krepsen80 Skrevet November 12, 2011 Rapporter Share Skrevet November 12, 2011 har kjørt litt world tour med en F200 Ford Ka idag, så blir nok med på litt drifting.... (hvis noen skal da) Siter Sølv '00 S2000 Svart`98 ITR #1957 (solgt) Svart Civic '92 Esi Hb (litt modda) NO go, NO show (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo_fever Skrevet November 12, 2011 Rapporter Share Skrevet November 12, 2011 Jeg har kjørt world tour mesteparten av dagen jeg. Er med på race fordi. Kan jo bli med i en litt mindre klasse da om du vil, og ta med noen andre å :) Men bestemmer jo sjøl det da.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
litek Skrevet November 12, 2011 Rapporter Share Skrevet November 12, 2011 er på med drift jeg go race da Siter 80 Porsche 924 04 Lexus Sportcross 99 Audi A6 97 Toyota Corolla G669 Toyota Crown91 Passat (Destroyed)85 BMW 520 (Destroyed) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Atlesen Skrevet November 14, 2011 Rapporter Share Skrevet November 14, 2011 Noen som har lyst til å prøve noen biler? Ligger til 1000 cr hver i storefront. Kan også selges unlocked hvis det er noen dere liker for en billig penge :) GT: Aatlee Atle Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sannor Skrevet November 15, 2011 Rapporter Share Skrevet November 15, 2011 Da er jeg og en kompis igang å sladde litt, GT: Lassetheman GT min: Sannor Bare å legge oss til! Også lurte vi på om noen som kan lage logoen til Strømmen Bilformidling, og logoen til Bilia? ;-) Det er der vi jobber, hadde vært gøy å hatt det på bilene på spillet! Betaler gjerne Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daruu Skrevet November 15, 2011 Rapporter Share Skrevet November 15, 2011 Blir gjerne med å kjører litt jeg. GT = Dahruu Siter - 1989 Volvo 740 GL - Brukis - 1977 Volvo 244 DL - Orginalare, under restaurering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chromaqqus Skrevet November 18, 2011 Rapporter Share Skrevet November 18, 2011 Jeg er med på kjøring(drifting for det meste) når som helst:) GT: Chromaqqus Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sannor Skrevet November 20, 2011 Rapporter Share Skrevet November 20, 2011 Noen som sladder? ;) GT: Sannor Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
litek Skrevet November 21, 2011 Rapporter Share Skrevet November 21, 2011 Fortsettelse fra mediatråden: R2 løp, tenker da på de løpene det eventuelt blir, er at vi kjører enten DTM ( Audi, MB, opel, bmw) og japan gt300/500 ( honda, nissan, toyota, subaru) sikkert noen glemt. Men det blir ikke noe løp med de extreme R2 bilen mot de vanlige viss dere skjønner meg. Siter 80 Porsche 924 04 Lexus Sportcross 99 Audi A6 97 Toyota Corolla G669 Toyota Crown91 Passat (Destroyed)85 BMW 520 (Destroyed) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RBrambo Skrevet November 22, 2011 Rapporter Share Skrevet November 22, 2011 Det jeg tenkte på når det gjelder racing med R2 og R3 biler i multiclass race er da med de racebilene som er i de respektive klassene. Ikke biler som er bygd opp fra lavere klasser. Tenker da litt i retning FIA GT og European/American LeMans series, noe i den stil... Men må se litt på de forskjellige bilene, om det er noen som skiller seg veldig ut, eller om alle bilene er veldig jevne... Vi får se, men er det interesse for dette så kan jeg mer enn gjerne sette opp litt multiclass race... Siter If everything seems under control you're just not going fast enough... - Mario Andretti GT: Tifosi78 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg