Snoop Dogg Skrevet Januar 11, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2012 Noen som joiner å drifte nå ?? :P - Gamertag: Seek Bromance Siter I'd rather lose by a mile because I built my own car, then win by an inch because someone else built it for me. Your car is your story, so don't let someone else write the book. - MOOG Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mats1265 Skrevet Januar 12, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2012 Når er det at lederen av BFNO på forza begynner å godta folk til gruppa igjen?? Siter Xbox live gt: M Nevland Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krepsen80 Skrevet Januar 14, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2012 grattis til Tifosi for en fin 5. plass i Ferrari konken på FM.net og alle som var med som får en bil i gave av Turn10 :) http://forums.forzamotorsport.net/forums/thread/5123251.aspx Siter Sølv '00 S2000 Svart`98 ITR #1957 (solgt) Svart Civic '92 Esi Hb (litt modda) NO go, NO show (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RBrambo Skrevet Januar 14, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2012 Oh... takker :), lurte litt på hvor resultatene av den konken der ble av... Siter If everything seems under control you're just not going fast enough... - Mario Andretti GT: Tifosi78 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet Januar 15, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2012 Gratulerer Tifosi! Og jeg godtar alle som vil inn i bilforumet-klubben, men jeg er ikke pålogga hver dag. Derfor fint om også co-leadere sjekker om det har kommet noen søknader :) Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RBrambo Skrevet Januar 15, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2012 Takk takk Hoccy... Godkjenner medlemmer hver gang jeg logger på, men er litt andre ting (Bowling, World of Tanks +++) som har tatt opp tida i det siste så vær litt tålmodige om dere ikke godkjennes som medlemmer med en gang. Siter If everything seems under control you're just not going fast enough... - Mario Andretti GT: Tifosi78 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
litek Skrevet Januar 17, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2012 whoohoooo. Blir bare kort dag på jobbet i morgen, Så er folk med på å fylle op en lobby med sladding Onsdagskveld fra ca 2130?? Siter 80 Porsche 924 04 Lexus Sportcross 99 Audi A6 97 Toyota Corolla G669 Toyota Crown91 Passat (Destroyed)85 BMW 520 (Destroyed) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx4 Skrevet Januar 17, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2012 jeg er med ducky. Siter gt: GTFIVE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet Januar 18, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2012 Ska send inn søknad te kjærringa :) Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
primera racing Skrevet Januar 22, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2012 Heisann.. Spør i denne tråden som omhandler FM4. Når jeg har tatt noen bilder i FM4, å lagret dem til storefont osv. Går inn på forzamotorsport.net å laster ned bildene der, da blir dem lagret i PNG format. Noen som vet hvordan jeg kan få lagret dem så dem blir i vanlig JPG filer? Siter Nissan Primera p11-144 WIP (X)Volvo 850 turbo (X) Nissan Primera P10 SRI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo_fever Skrevet Januar 22, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2012 skriv jpg bak filnavn og så velg alle filer/all files lagre.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
primera racing Skrevet Januar 22, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2012 Hvor mener du jeg skal skrive det? Sorry for dumt spm sikkert. Men kjedelig å konvertere bilder hele tia til JPG:( Siter Nissan Primera p11-144 WIP (X)Volvo 850 turbo (X) Nissan Primera P10 SRI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo_fever Skrevet Januar 23, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2012 Når du lagrer bilder, eller laster ned så lagrer dem seg vel automatisk?? Du skal lagre som. Eventuellt høgre klikk der det står download på bildet. Der får du opp save as\lagre lenket inhold som.. Da kommer det opp hvor du skal lagre. Der står filnavnet.png som standard. Der bytter du til .jpeg eller jpg Under har du en hake der det står png eller alle filer. Da velger du alle filer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
primera racing Skrevet Januar 23, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2012 Tuuusen takk:) Da funket det utmerket:) Nå slipper jeg å konvertere bilder fra png til jpg. Siter Nissan Primera p11-144 WIP (X)Volvo 850 turbo (X) Nissan Primera P10 SRI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet Januar 26, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2012 Skavi ta noe kjøring ikveld fra kl 21?? litt gatebil serie og drifting? Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg