RBrambo Skrevet Februar 29, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 29, 2012 2011 Aston Martin V12 Zagato (Villa d’Este) 1971 Ferrari #2 Ferrari Automobili 312 P 2012 Ultima GTR 1969 Chevrolet Nova SS 396 2010 Renault Clio RS 1966 Ford Country Squire 1995 BMW 850CSi 1986 Alfa Romeo GTV-6 2011 Wiesmann GT MF5 1969 Chevrolet Corvair Monza Ikke den mest spennende pakka nei... Kunne også tenkt meg flere baner, synes også det begynner å bli nok gammel amcar nå. Siter If everything seems under control you're just not going fast enough... - Mario Andretti GT: Tifosi78 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx4 Skrevet Februar 29, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 29, 2012 takk. rambo Corvair med hekkmotor blir jo spennede da :D Flere morsome biler i den pakka faktisk :D Siter gt: GTFIVE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
litek Skrevet Februar 29, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 29, 2012 1966 Ford Country Squire den blir stasjonsvogn gt5 Siter 80 Porsche 924 04 Lexus Sportcross 99 Audi A6 97 Toyota Corolla G669 Toyota Crown91 Passat (Destroyed)85 BMW 520 (Destroyed) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet Februar 29, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 29, 2012 bare kjedeli biler :P Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krepsen80 Skrevet Mars 3, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2012 folk for si ifra hvis dem har tenkt til å drifte litt :) Siter Sølv '00 S2000 Svart`98 ITR #1957 (solgt) Svart Civic '92 Esi Hb (litt modda) NO go, NO show (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RBrambo Skrevet Mars 4, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2012 Kjørt litt R1 biler i det siste... Ja det går fort, og bilene har grep så det holder. Vil nesten påstå at det er mer lettkjørt enn mye annet som bilr kjørt. Hadde vært kult å fått full lobby og kjørt noen litt lange race. Noen fler enn de som har vært med til nå som kunne tenke seg å være med? La oss fylle opp grid'en... Går selvsagt an å ta noen litt kortere race for å vende seg til bilen. Reglene er enkle, det SKAL være en R1 Race bil som er i R1 klassen fra før. Kan fjerne restriktor, bytte felger, større hjul og breiere dekk, men PI kan IKKE overgå 998, da går bilen opp i X. Siden disse bilene har traction control, så er det tillatt å bruke, men er opptil en selv... Simulation på styring, ikke ABS, ikke bremeslinje. Siter If everything seems under control you're just not going fast enough... - Mario Andretti GT: Tifosi78 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo_fever Skrevet Mars 4, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2012 Helt enig med Tifosi her. Det går nå innmari fort. Men du har jo grep å bremser så det holder. Bare det att man må være litt på vakt i 1-2gir, og 3 på noen biler i lav fart. Da er det lurt å ikke være på full gass med en gang. Bli med på litt kortere løp for å få litt følelse for bilens oppførsel på online race, og forskjellige baner. Vi fannt godt ut igår att banene har veldig stor forskjell på grep. En bane sitter det som klister, og nesste får vi problemer med understyring, vi spinner let ut. Bremser os ut etc. Jeg sa off igår jeg og når det blei sagt at vi skulle race R1.. Men ett race så var man hekkta. Trenger flere folk, for vi er lei disse computer bila vi kjører med. Skulle hørt hvor vi bannet å styrte med dem igår.. Hehe.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
litek Skrevet Mars 4, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2012 velkommen etter folkens, har da spurt flere ganger om R2 og R1 løp jeg tidligere men det var for skummelt hehe. Siter 80 Porsche 924 04 Lexus Sportcross 99 Audi A6 97 Toyota Corolla G669 Toyota Crown91 Passat (Destroyed)85 BMW 520 (Destroyed) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arnfinme Skrevet Mars 4, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2012 Det var morsomt i går! Er pålogget og klar for race bare jentungen er i seng. Cirka kvarter.... Siter It's not the fart that kills you, it's the smell GT: Pininfarina81 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo_fever Skrevet Mars 4, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2012 Det var for jeg ikke hadde nå tune det. Heller ikke kjørt mye R2 R1. Men synnst R2 er mere nervøs en R1 nå.. Smak og behag sikkert. Men etter du dro idag ducky blei det 3 strake 1 plasser på meg gitt med Hona Lola'n min. Vannt til og med på ringen 3 runder.. Hva skjer lissom.. Det som er værst med R1 er konsekvenser når du spinner ut etc. Går så jævli med meter frem til den plassen du var. Får håpe jeg tar deg nesste gang :blah: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo_fever Skrevet Mars 5, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2012 Yes, da kommer porsche til Forza 4 i mai.. 30 stk totalt. Wohoo http://www.gamer.no/artikler/105961/porsche-returnerer-til-forza-motorsport/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krepsen80 Skrevet Mars 5, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2012 yes :D Siter Sølv '00 S2000 Svart`98 ITR #1957 (solgt) Svart Civic '92 Esi Hb (litt modda) NO go, NO show (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RBrambo Skrevet Mars 5, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2012 Håper det blir en vettug pris på den også da... Siter If everything seems under control you're just not going fast enough... - Mario Andretti GT: Tifosi78 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Mars 5, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2012 Blir vel dobbel pris tenker jeg, 1120 ms points :) Blir fint å endelig få porsche i FM4 :) Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet Mars 6, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2012 gledelig lesning :) Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg