xxx4 Skrevet Oktober 3, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2011 okei, men åssen biler får vi prøve. Siter gt: GTFIVE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Ford Skrevet Oktober 3, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2011 du får kjørt en amcar av no slag (husker ikke hvem det var),subaru impreza,ferrari 458 italia og om du går over på rivals får du kjørt pagani zonda og bmw f10 m5 Siter -Ford Sierra 2,8i drifter -Ford Sierra 2,0 prosjekt -Ford Scorpio 2,9i bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx4 Skrevet Oktober 3, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2011 Nice :d Siter gt: GTFIVE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet Oktober 3, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2011 90 % nå.. Faens treige nett altså :( Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Oktober 3, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2011 (endret) Har prøvd demoen litt nå, og må si det er godt nytt for oss som liker drifting. Bila sitter mye bedre på asfalten og bila jevnt over har mye bedre grep. I tillegg har de gått over den supertreige styringa fra 3'ern og gitt oss en mye mer responsiv styring. Og legger man de to faktorene tilsammen så får man noe jeg har ønska meg lenge i Forza Motorsport, nemlig superbrutale kontraer! Og det blir ikke no problem sånn fysikken er på 4'ern. Har allerede noen helt syke kontraer med M5 som jo da såklart er original. Med litt hjulvinkler ála EGR spesial skal det bli interessant å se hva vi får til i tuning avdelingen :) Også sitter man ikke som ei bestemor inni bilen lenger. Litt lenger fra rattet og mer vidvinkel gjorde seg! Endret Oktober 3, 2011 av momo Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet Oktober 3, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2011 håhå gleder meg til å komme hjem fra jobb nå :) Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx4 Skrevet Oktober 3, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2011 hehe jeg også, det var bra nyheter da momo :D Siter gt: GTFIVE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet Oktober 3, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2011 laster ned nå :) :) Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet Oktober 3, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2011 Sier meg enig med momo når det gjelder demoen. Morro å drifte M5! Denne tråden trenger bilder: :D Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Ford Skrevet Oktober 3, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2011 fy FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA** å jeg gleder meg til en av mine drømme biler! e39 m5! Siter -Ford Sierra 2,8i drifter -Ford Sierra 2,0 prosjekt -Ford Scorpio 2,9i bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ezpen Skrevet Oktober 3, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2011 (endret) Oppdaterte live abonomentet i dag, og det har ikke Xboxen klart å få med seg ennå, så får ikke lasta ned :( Edit: Og det er vel kanskje best, med tanke på at jeg har eksamen i morra! :p Endret Oktober 3, 2011 av Ezpen Siter - 89" Volvo 745GLT, B234F - Forza 3 & 4 -> GT: HvedingN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wrasko Skrevet Oktober 3, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2011 Har testet det litt nå... Ble ikke heeelt overbevist desverre... Nærmere tvert imot... Får prøve igjen når spillet har kommet i postkassa.. Kan jo hende at det kun ble merkelig pga manglende lyd her nå.. Noen andre som mener at kontraene er merkelige? Ultrafølsomme liksom.. OG.. Jeg HATER Turtelleren! Håper VIRKELIG det går å endre til normalt utseende på den.. Får SEGA rally følelse av den som er i demoen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
litek Skrevet Oktober 3, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2011 Anngående kontra så hør me de som kjører 1-1 bil da. Ell så var det dritkult å ligge på brekk og smelle turtallet maks på med m5 sideways. Siter 80 Porsche 924 04 Lexus Sportcross 99 Audi A6 97 Toyota Corolla G669 Toyota Crown91 Passat (Destroyed)85 BMW 520 (Destroyed) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wrasko Skrevet Oktober 3, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2011 Ehh? Ser dere skriver om m5, vil det si at det er flere biler enn Plymouth'en, Wrx sti'en og ferrari'en? Og litek, har da sladdet ett par ganger selv, så vet hvordan kontraen er i virkeligheten, var bare ett så enormt stort steg vekk fra forza 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smedsrun Skrevet Oktober 3, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2011 Ehh? Ser dere skriver om m5, vil det si at det er flere biler enn Plymouth'en, Wrx sti'en og ferrari'en? Og litek, har da sladdet ett par ganger selv, så vet hvordan kontraen er i virkeligheten, var bare ett så enormt stort steg vekk fra forza 3 samme bilene har jeg.. ser ikke no m5.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg