Gå til innhold

Forza Motorsport 4

Ranger emnet

Hoccy

Anbefalte innlegg

• Svar 764
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Kommer veldig an på anmelderen det der. En anmeldelse skal jo være subjektiv, men det er fort at det blir litt objektivt etter hva anmelderen forventer av et bilspill. Mulig AIen er god, men også altfor lik den i 3eren.

Gleder meg til å prøve iallefall, skulle ønske jeg hadde en X360 nå:) Får nøye meg med oppdateringen som kommer til GT5 samme dag;)

1997 VW Golf Joker 1.6

1983 VW Golf 1.5 C

x 1992 Audi 80 Avant 1.9TDI

x 1987 VW Golf CL 1.6

x 1987 Toyota Corolla GL Sun 1.3 12Valve x2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merka litt forskjell her når en kompis prøvde demoen, for han kjørte på en av de lettere settingene. Plutselig forsvant biler i sandfella, feilplasserte seg totalt, spant rundt og div. Mens når jeg kjører på expert så er dette utrolig skjelden/aldri, så det kan fort henne at de har kjørt på forskjellige vanskelighetsgrader!

Gleder meg uansett helt vilt, og håper vi får til noe lignende av de online-racene vi hadde på FM3! Det er da jeg hadde det mest morro med Forza, og vil gjerne se 16 biler på banen med mye fight, bra kjøring og MORRO!

- 89" Volvo 745GLT, B234F

- Forza 3 & 4 -> GT: HvedingN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne reviewen burde dere se, og høre hva som blir sagt. Jippi, det er ikke mer en 5 nye baner. Thats it. Det er for dårlig ja.

Kinect drittn å autovista har blitt prioritert istede. Blææ

http://www.gamespot.com/xbox360/driving/forza-motorsport-4/video/6338543?hd=1&tag=topslot;watch;1

Legges nok ut som DLC om ikke lenge, sammen med flere biler.

1997 VW Golf Joker 1.6

1983 VW Golf 1.5 C

x 1992 Audi 80 Avant 1.9TDI

x 1987 VW Golf CL 1.6

x 1987 Toyota Corolla GL Sun 1.3 12Valve x2

Lenke til kommentar
Del på andre sider