xxx4 Skrevet Oktober 12, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2011 Jo, og ISF motoren blandt annet. Men kun V8'ere dessverre :( Trøstebilde hmmm, uten støtfanger.. Siter gt: GTFIVE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Ford Skrevet Oktober 12, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2011 da var faktisk drømmen min oppfylt! Nordschleife trackday!! :D http://www.youtube.com/watch?v=5x7mrrrs9ts&feature=related Siter -Ford Sierra 2,8i drifter -Ford Sierra 2,0 prosjekt -Ford Scorpio 2,9i bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Oktober 12, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2011 (endret) hmmm, uten støtfanger.. Du la merke til det ja :) Oh rattet mitt ble sendt fra Langenhagen tyskland i dag kl 09.26. Endret Oktober 12, 2011 av momo Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Oktober 12, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2011 Hvis dere kjeder dere fram til Forza's release, kan dere jo sjekke ut disse kara som bygger en Ford GT40 replica (livestream) for å feire FM4's release http://www.forza4westfield.co.uk/ Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet Oktober 12, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2011 Henta posten i dag.. ..men ikkeno forza der :( Kommer vel i mårra da.. :) Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RBrambo Skrevet Oktober 12, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2011 Dere som har bestilt fra CDON og har ikke sendt som status bør sende en henvendelse til de og sjekke, min ordre hadde feilet slik at det ikke er sendt noe til meg. Har heller ikke muligheten til å bestille på nytt da det bare står overvåk på LCE hos cdon. Så da har jeg bestilt på nytt fra platekompaniet... Får håpe de klarer å få sendt det så jeg har det på fredag eller lørdag da... Siter If everything seems under control you're just not going fast enough... - Mario Andretti GT: Tifosi78 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wrasko Skrevet Oktober 12, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2011 Står ikke som sendt hos meg heller.. Da fra Spillsjappa.no. Kan jo håpe, men jo senere det kommer, jo mer produktivt får jeg gjort :) Vet at det er noen som har fått det alt :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
litek Skrevet Oktober 12, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2011 fikk mail at mitt er på vei. i morgen da,,, ,,, ,,, ,,, ,,, uansett no overtime i morgen og motorvei med alot of bommringbetaling for å komme meg hjem på raskest mulig vis. Siter 80 Porsche 924 04 Lexus Sportcross 99 Audi A6 97 Toyota Corolla G669 Toyota Crown91 Passat (Destroyed)85 BMW 520 (Destroyed) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mkalle Skrevet Oktober 12, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2011 Jeg fikk mitt idag fra lefdal. Bare så synd at jeg er i Nordsjøen en uke til :( Siter (-) 07 Toyota Avensis 2.2 D-cat X (-) 99 Opel Omega B 2.5 V6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
manta-a-powah Skrevet Oktober 12, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2011 Mitt står som pakkes på cdon etter jeg sende mail :P håper dem får sendt det i morgen! gleder meg som en liten unge! :D Siter Opel manta a Bmw e28 525i, Bmw e28 528i Opel omega(rip)Mazda 323 RWD! (rip) Bmw e30 Solgt.! Bmw e28 520 wrak 3X Volvo 240 Vrak./// FM4 GT Isaksen2k Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend88 Skrevet Oktober 12, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2011 jeg fikk min kopi av fm4 lce idag :D takk lefdal :D så nå har jeg trøkt det ett par timer :D kan tease noen av dere med masse gromme amcarer, audi rs2 avant osv. kongelyd på alle bilene :D verdt hver eneste krone!! :D Siter Member of: Norwegian Drifting League Gt Xbox live: Nigthawk12 Snakkas på banen ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreaz88 Skrevet Oktober 12, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2011 Slask ass :P noen som har det, kan ikke jeg ta en tur til deg i morra da ? :P Siter Forza drifter! Gt Xbox live: Andreazyo Gjør som meg, ligg brei ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smedsrun Skrevet Oktober 12, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2011 jeg fikk min kopi av fm4 lce idag :D takk lefdal :D så nå har jeg trøkt det ett par timer :D kan tease noen av dere med masse gromme amcarer, audi rs2 avant osv. kongelyd på alle bilene :D verdt hver eneste krone!! :D dårli gjort :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jensrud Skrevet Oktober 12, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2011 Er det fortsatt få som har fått det eller hva skjer? Fikk mitt i posten Tirsdags morgen men nesten ingen som spiller online. Er det andre som spiller nå? Isåfall, noen som går for ordentlig racing og som har\vil mekke en klubb? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders92 Skrevet Oktober 12, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2011 Æsj.. Ikke si sånnt høyt da! Har ikke hatt tankene på stort annet i halvannen måned.. :( Siter :-) BMW E36 325ic X - Renault 5, 1.1 Rattatoii! X - Opel Omega B, 2.0 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg