Krepsen80 Skrevet Oktober 16, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2011 hadde du mulighet å se hvilke Ferrarier som er på cd 1? :) Siter Sølv '00 S2000 Svart`98 ITR #1957 (solgt) Svart Civic '92 Esi Hb (litt modda) NO go, NO show (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bekklund Skrevet Oktober 16, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2011 Jeg og isaksen2k kjører nå. GT: DustyGem Siter -Bekklund Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krepsen80 Skrevet Oktober 16, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2011 Oki... Da er det ikke så interresant lenger. Er selvsagt ute etter full pakke, med alle koder. det er bare konden fra cdon som er brukt ikke de som kommer med spillet.... Siter Sølv '00 S2000 Svart`98 ITR #1957 (solgt) Svart Civic '92 Esi Hb (litt modda) NO go, NO show (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RBrambo Skrevet Oktober 16, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2011 Hmm... Oki. Hva er det evt. koden fra CDON inneholder? Hvis jeg ikke mister tilgangen til noe av innholdet som er i spillet så er jeg absolutt interresert. Prøvde forresten å joine party med deg, men fikk feilmelding om nettverksfeil. Men har jo bestilt på nytt igjen fra game.no denne gangen, men hvis jeg ikke har fått noe i løpet av to tre dager, så kan vi prates. Kjøper en vanlig en så lenge, skal alltids kunne få solgt den igjen... Siter If everything seems under control you're just not going fast enough... - Mario Andretti GT: Tifosi78 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansien Skrevet Oktober 16, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2011 (endret) Noen som kunne tenkt å samlet en gjeng og hatt en runde med fotoshoot til helgen? Tenkte litt på å samle Amerikanske muskler, da både gatebiler og dekorerte ræsere. Endret Oktober 16, 2011 av Hansien Siter '09 Ford Ranger '91 Mazda 323 GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smedsrun Skrevet Oktober 16, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2011 er med på den.. få tjent inn no cash så jeg får kjøpt inn no litt grommere enn gammel m5:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smedsrun Skrevet Oktober 16, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2011 har et problem jeg, får ikke innstallert cd2, kommer til 11% så står det att ikke alt ble installert så må jeg sette innat disc 1 noen som vet hva det kan være? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders92 Skrevet Oktober 16, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2011 fullt minne? Siter :-) BMW E36 325ic X - Renault 5, 1.1 Rattatoii! X - Opel Omega B, 2.0 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smedsrun Skrevet Oktober 16, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2011 nei har 7gb plass Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo_fever Skrevet Oktober 16, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2011 Prøv å installer 1 og 1 pakke om gangen. sjekk om det går. Hvis ikke det går kan du prøve å vaske disk med vann og "zalo el lignende" Tørk av og prøv igjenn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Oktober 17, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2011 Enten er leseren på xbox'en hærpa, ellers så er plata defekt. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ezpen Skrevet Oktober 17, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2011 Er det ikke mulig å klistre dekaler på ruter og lamper? Er jo detta på noen biler, men er det kun utvalgte? Siter - 89" Volvo 745GLT, B234F - Forza 3 & 4 -> GT: HvedingN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
litek Skrevet Oktober 17, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2011 (endret) Fujimi kaido Time attack New Hill Climb Bilen må ha 4 hjulstrekk til vanlig. klassen er max A600. Sjekk ut leaderboards for å se hvor du er på lista. Endret Oktober 17, 2011 av litek Siter 80 Porsche 924 04 Lexus Sportcross 99 Audi A6 97 Toyota Corolla G669 Toyota Crown91 Passat (Destroyed)85 BMW 520 (Destroyed) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet Oktober 17, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2011 heile banen?? Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krepsen80 Skrevet Oktober 17, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2011 (endret) Hmm... Oki. Hva er det evt. koden fra CDON inneholder? Hvis jeg ikke mister tilgangen til noe av innholdet som er i spillet så er jeg absolutt interresert. Prøvde forresten å joine party med deg, men fikk feilmelding om nettverksfeil. Men har jo bestilt på nytt igjen fra game.no denne gangen, men hvis jeg ikke har fått noe i løpet av to tre dager, så kan vi prates. Kjøper en vanlig en så lenge, skal alltids kunne få solgt den igjen... koden fra cdon kom på mail og man får en bil ekstra i spillet... fra gamestop fikk man en alfa og fra cdon en Mini... har brukt den ene fra cdon og tenkte å bytte den andre med en CR-Z'n hvis noen har den... (fikk jo 2 koder fra dem) Endret Oktober 17, 2011 av Krepsen80 Siter Sølv '00 S2000 Svart`98 ITR #1957 (solgt) Svart Civic '92 Esi Hb (litt modda) NO go, NO show (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg