litek Skrevet Desember 17, 2011 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2011 konge at flere begynner å bruke ratt. sitter selv med fanatec ratt, logitech g25 pedaler og Solberg stol Siter 80 Porsche 924 04 Lexus Sportcross 99 Audi A6 97 Toyota Corolla G669 Toyota Crown91 Passat (Destroyed)85 BMW 520 (Destroyed) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krepsen80 Skrevet Desember 17, 2011 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2011 (endret) har playseat rigg og kjøpte elite ratt og pedaler med csr girs-spaken. testet kontroller vs ratt tidligere idag med en evo 9 i A600, lå rundt 48.4xx på cat. skole banen med kontrolleren og klarte å komme ned til 49.399 med ratte etter ca 25-30 runder kjørte først 4-5 runder med kontroller, for så å skru den av og skru på rattet midt i "løpet" Endret Desember 18, 2011 av Krepsen80 evo 9 ikke evo 8 Siter Sølv '00 S2000 Svart`98 ITR #1957 (solgt) Svart Civic '92 Esi Hb (litt modda) NO go, NO show (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mats1265 Skrevet Desember 18, 2011 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2011 Noen som har ett litt eldre fanatec ratt tilsalgs? Siter Xbox live gt: M Nevland Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo_fever Skrevet Desember 19, 2011 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2011 Jeg har ett Fanatec GT2 ratt og girspaker jeg skal bytte ut. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet Desember 19, 2011 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2011 pris å va trengs for å komplettere det? Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mats1265 Skrevet Desember 19, 2011 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2011 til hvilken pris da? Siter Xbox live gt: M Nevland Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RBrambo Skrevet Desember 19, 2011 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2011 (endret) Opplever at det kan være litt labert oppmøte når det kommer til race kveldene. Er en fast kjerne som stort sett alltid møter opp, men er jo støtte for opptil 16 stykker i lobbyen, og på griden. Vi er langt unna å fylle opp griden og ønsker derfor at flest mulig møter opp. Vi kjører riktignok med veldig lite hjelpemidler, dette for at det skal være litt utfordring å kjøre, ikke bare kjøre etter ei linje som viser deg hvor du skal bremse og samtidig få hjelp av masse elektronikk for å holde bilen på banen. Men er dette et hinder for mange? Sitter med et intrykk av det, at mange ikke tør å prøve. Samtidig, må jo utfordre seg selv også for å bli bedre. Jeg vil uansett om man er vant med å bruke hjelpemidler eller ei, at så mange som mulig stiller opp og i det minste prøver, vil være litt slit i starten, men etter å ha kjørt noen race og blitt vant med biler og hvordan det fungerer uten hjelpemidler så kommer det mer eller mindre av seg selv. Er lettere enn de fleste tror. Det at det kanskje kan bli litt kollisjoner og smeller som følge av at det blir en litt annerledes måte å bremse på osv. Men skal klare å se litt mellom fingrene på dette innledningsvis, bare det ikke blir en vane blant folk å kjøre på andre. Er race FunCup i morgen, men tenkte å fyre opp en lobby rundt klokka 19.00 i kveld, og ta det som trening. Oppfordrer alle til å møte opp, la oss fylle opp griden. Ber samtidig om at de som kjører mye og er vant med at det går pent og pyntelig for seg på banen er litt tålmodige akkurat i kveld, om det skulle bli litt påkjørsler. Men skal selvsagt ikke være et destruction derby... Endret Desember 19, 2011 av RBrambo Siter If everything seems under control you're just not going fast enough... - Mario Andretti GT: Tifosi78 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo_fever Skrevet Desember 19, 2011 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2011 Da har jeg og Tifosi kjørt litt trening. Ingen andre som kom.:hvaskjera Det vart litt kjedelig da. Så på treningen blei det ikke så bra kjøring så vi bruker. Tror ikke folk hadde hatt problem med å holde følge idag. Men tidene vart litt bedre. Sisste bane, Road Atlanta greide celicaen 1.30.470 og da greide jeg å ta veggen i sisste svingangry2 Imårra er det race, da er det bare å joine, ikke noe å være redd for. Er tross alt ett spill. Men litt konkurannse liker vi jo å ha..:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danniiel Skrevet Desember 19, 2011 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2011 jepp, fikk det idag... ble sendt fra tyskland på Onsdag hehe må bli vandt med å bruke ratt før det blir noe online har ikke fått satt det opp helt ennå.... Kordan ede me frakt å toll me bestiling av ditte via utlande? Siter Golf Mk2 1,6 TD Kjærligheten vokser ikke på trær, den bygges i Tyskland Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krepsen80 Skrevet Desember 19, 2011 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2011 Kordan ede me frakt å toll me bestiling av ditte via utlande? ble sendt med ups denne gangen pga jula, så sender UPS en regning etter du har fått varene, regn med at den er på minst 25% av det man alt har betalt for varen og frakt... man kan også få dem til å sende det med posten (sikkert ikke før etter nyttår) og da pleier man å betale for toll og det når man henter det på et postkontor/PiB, litt usikker på hvirdan det funker når de leverer på døra... mulig det ligger en giro med varene... Siter Sølv '00 S2000 Svart`98 ITR #1957 (solgt) Svart Civic '92 Esi Hb (litt modda) NO go, NO show (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo_fever Skrevet Desember 19, 2011 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2011 må regne med ca 1000 lappen ekstra ja. Blei det på mitt setup av GT2, CSP pedaler å gear shiftere.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreaz88 Skrevet Desember 20, 2011 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2011 Er ikke sikkert dette er riktig sted å spørre, men samma :P Den e-mailen som jeg bruker på xboxen er fucked, så jeg får ikke til å logge meg inn på forza siden for å laste ned bildene mine. Noen som vet hvordan jeg bytter e-mail ? :P Siter Forza drifter! Gt Xbox live: Andreazyo Gjør som meg, ligg brei ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sannor Skrevet Desember 20, 2011 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2011 Er det noen mulighet for å bruke Logitech G25 på Forza 4? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RBrambo Skrevet Desember 20, 2011 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2011 Nope, dessverre så må det være et "xbox sertifisert" ratt... mao. er bare xbox rattene fra MS og Fanatec rattene som kan brukes. Men går an å bruke pedalene fra G25 på ratt fra Fanatec... Siter If everything seems under control you're just not going fast enough... - Mario Andretti GT: Tifosi78 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sannor Skrevet Desember 20, 2011 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2011 Okei, bare lurte siden jeg fant denne linken: Clicky Er litt skeptisk til det, men kan jo hende da? ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg