Mats1265 Skrevet Desember 28, 2011 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2011 Er det noen som har ett bordfeste til fanatec ratt?? eller et stativ de vil selge?? :D Siter Xbox live gt: M Nevland Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krepsen80 Skrevet Desember 28, 2011 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2011 får jo kjøpt det på siden dems :) Siter Sølv '00 S2000 Svart`98 ITR #1957 (solgt) Svart Civic '92 Esi Hb (litt modda) NO go, NO show (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espento Skrevet Desember 29, 2011 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2011 Er gjerne med og spiller online når jeg har muligheter, mest drifting men alt funker :) GT : Swiffyy Siter Audi A4 Avant 1999 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
selander Skrevet Desember 30, 2011 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2011 vurderer å kjøpe meg xbox å forza, etter X antall timer med gt5 så blir det lit kjederlig i lengden. hvordan er forza i forhold til gt5 i kjørefysikken osv? grafikk å lyd? lyd spesielt noe jeg ble skuffa over i gt5. håper bare ikke det er samme kjørefysikk som i shift 2.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pellick Skrevet Desember 31, 2011 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2011 (endret) Kjørefølelsen er så bra som du vil at den skal være, veldig realistisk hvis du kjører uten hjelpemidler og veldig arkade-aktig hvis du bruker alle hjelpemidler. Uansett ligner fysikken mer på GT5 enn på Shift. Lydeffektene i FM4 er en helt annen verden enn GT5. Bilene virker mye mer bråkete og har "skitnere" lyd enn GT5. GT-serien benytter seg i stor grad av syntetiske effekter som får en Audi Quattro til å låte som en symaskin, mens Forza bruker autentiske lydopptak av alle modellene. De elendige lydene i GT5 ødela det spillet for meg. Bildekvaliteten i FM4 vil føles som et lite steg ned fra GT5, spesielt på en skjerm med full-HD. GT5 har bedre lyseffekter og kjører i full-HD mens FM4 kjører i 720p, så Forza vil se bittelitt mer "kornete" ut. Forza har heller ikke dag/natt-effekter eller nattløp. Xboxen har litt for lite krefter til sånne avanserte lyseffekter. Framerate: FM4 flyter mye bedre fordi det klarer å holde 60FPS hele tiden, mens GT5 gjerne ramler ned på 20-tallet (blir hakkete) når det skjer mye på skjermen. Tror jeg har fått med de viktigste forskjellene :D Endret Desember 31, 2011 av Pellick Siter Ikke kjøp BMW. De mangler blinklys og er tydeligvis umulige å parkere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo_fever Skrevet Desember 31, 2011 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2011 Godt Nytt år da folkens. Eller FM4 gruppa. Dere vet vel hvem dere er.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo_fever Skrevet Januar 1, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2012 Ny firmware for CSR-Elite ratte for dem som har. (721B) Skal teste den imårra.. http://911wheel.de/?q=node/7640 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fred_stian Skrevet Januar 1, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2012 Noen som har lyst til å slippe meg inn i BFNO gruppa? :) Fred Stian er nicket! Siter Noe bil-happenings som burde være med i Romerikes Blad? Kontakt meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo_fever Skrevet Januar 1, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2012 Er vel bare klubb starter som kan det?? I tillfelle er det tifosi å han venter på nytt modem\router først Vært medlem før? Har du får du vel ikke inn igjenn, bare spørr.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RBrambo Skrevet Januar 2, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2012 Jupp, bare å sende request til BFNO på Forza det, så skal jeg godkjenne den så fort jeg er på nett igjen med nytt modem. Hoccy er grunnlegger av klubben, så han kan også godkjenne medlemmer. Siter If everything seems under control you're just not going fast enough... - Mario Andretti GT: Tifosi78 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mortenzen Skrevet Januar 2, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2012 Slang inn en request jeg og :) GT : Kmogens Siter Bmw 318i E46 prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet Januar 4, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2012 var og handlet meg ratt idag...ble et litt dyrere mad cats..eller dyrt å dyrt 1199.- er trådløst å funket egentli meget bra...litt synd det ikke er force feedback på det men...føler egentli ikke att jeg trenger det til drifting hørt att folk skrur den nesten helt ned i styrke?? stemmer det? men duger vel till mitt bruk Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo_fever Skrevet Januar 4, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2012 Kjører 100% på FF å Shock her i gården. Spring å Damper er på 0. Er krafftig nog sentrerings fjærea på 0. Brukes da ikke til drift, siden jeg ikke drifter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet Januar 10, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2012 noen som kjører ikveld?? Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
litek Skrevet Januar 10, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2012 ja Siter 80 Porsche 924 04 Lexus Sportcross 99 Audi A6 97 Toyota Corolla G669 Toyota Crown91 Passat (Destroyed)85 BMW 520 (Destroyed) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg