-€mil- Skrevet Oktober 2, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2011 Har børsta støv av FM3 og er i full gang med "oppkjøring" frem mot FM4 :) Gleder meg som en liten unge! LE versjon er booka for måneder siden, håper tida går fort fram mot realese :P Siter 98' Volvo V70 2.5T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pellick Skrevet Oktober 2, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2011 Sitter og fikler med demoen nå. :) Den er jo såklart moro en liten stund, og deretter blir man bare enda mer utålmodig etter å slå kloa i fullversjonen. Siter Ikke kjøp BMW. De mangler blinklys og er tydeligvis umulige å parkere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wrasko Skrevet Oktober 2, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2011 Fingra klør etter å spille Forza 4 LCE nå.. Blir "digg" å være sykemeldt i 2 uker etter at spillet har kommet ut :) (operasjon) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krepsen80 Skrevet Oktober 2, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2011 demo, hvordan? Siter Sølv '00 S2000 Svart`98 ITR #1957 (solgt) Svart Civic '92 Esi Hb (litt modda) NO go, NO show (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Oktober 2, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2011 Husk at demoen kommer for oss vanlige dødelige i morra. Hvis man har Gold da... Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo_fever Skrevet Oktober 2, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2011 Er jo 1500+ folk på leaderboarden da. Så endel folk har denne demoen rundt om nå. Er større skuff denne demoen enn FM3 var fra FM2. Stemmer bra det en kommenterte att dette er en polert FM3 versjon. Bare att det går enda treigere synnst jeg. Men det har så klart ikke nå med xboxen's maskinvare å gjøre. Heller ikke det att den hakker om du spinner runninger med litt røyk. Ja er ikke mye av det i denne. Dere dødelige får teste imårra da vettu Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet Oktober 2, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2011 Da har jeg endelig fått bestilt LCE jeg også. :D Og JA, skjønner ikke hva jeg har somla med, får bare håpe jeg får det til release.. :D Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Ford Skrevet Oktober 3, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2011 ingen demo enda :( Siter -Ford Sierra 2,8i drifter -Ford Sierra 2,0 prosjekt -Ford Scorpio 2,9i bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Oktober 3, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2011 Er mitt på natta borti statene enda vet du.. :) Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Ford Skrevet Oktober 3, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2011 joda den er ute! fant den! man må gå til forza 4 på titles a-z den ligger under extras Siter -Ford Sierra 2,8i drifter -Ford Sierra 2,0 prosjekt -Ford Scorpio 2,9i bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacGyver93 Skrevet Oktober 3, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2011 sett på kommentaren til autobloggen? :P Siter http://rustent.norwegianforum.net/ 1984 golf 2 1,6 cl- ratlook 1985 golf 2 1,6 gl-spiker mercedes w123 1982- oldschool toyota corolla- herjebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Ford Skrevet Oktober 3, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2011 jeg som posta den kommentaren :) Siter -Ford Sierra 2,8i drifter -Ford Sierra 2,0 prosjekt -Ford Scorpio 2,9i bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacGyver93 Skrevet Oktober 3, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2011 haha, oja :P Siter http://rustent.norwegianforum.net/ 1984 golf 2 1,6 cl- ratlook 1985 golf 2 1,6 gl-spiker mercedes w123 1982- oldschool toyota corolla- herjebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx4 Skrevet Oktober 3, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2011 Hvilken bane er det i demon? Siter gt: GTFIVE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Ford Skrevet Oktober 3, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2011 det er den swiss alps banen. tar sånn ca 4 runder så er man lei hehe.. syns kjøringa er mye bedre enn forrige,eneste jeg ikke likte var at kontraene har blitt litt mer some gt5... ellers var det veldig bra. det var faktisk veldig morro og bare kjøre orginal bil. fikk fint sladda med litt motorsvake biler om man brukte litt fart. Siter -Ford Sierra 2,8i drifter -Ford Sierra 2,0 prosjekt -Ford Scorpio 2,9i bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg