Gå til innhold

Vurderer og selge mi Audi 100 c4 2.8 4x4..

Ranger emnet


esbandos

Anbefalte innlegg

Hei.. Har en Audi 100 stående som jeg tenkte bruke som vinterbil, men grunnet tid og plassmangel, må jeg nok kvitte meg med denne.. Bilen har etter det jeg vet, gått ca 210k

Motor er uvisst da den har vært byttet fra 2.6 som er org, til 2.8..

Står en 2.2turbo-automatkasse på bilen som fjusker litt, samt s4/s6 bakaksling, mellomaksling og drivakslinger.

 

Bilen er senket 60/40 mener jeg, og har noe hjemmelaget sportseksos.. Fin lyd igrunn.. :)

 

Er litt småfeil med bilen utvendig, mangler noen lister, har vært innbrudd i bilen gjennom førerdøra, så handtaket krever en spesiell teknikk for å kunne brukes.. Dørlåsen er borte. (Tyvene stjelte forresten 3 sikringer)

Mangler noen få deksler inne i bilen, f.eks rundt girstanga. Mulig denne ligger i bilen. Ligger mange deksler i bilen.

 

Er komplett s6-interiør, med gode seter og mange justeringsmuligheter på disse. Er elektisk takluke, vinduer, setevarme, el-speil.

 

Bilen er sort av farge, og har orginale audi 15" alu-felger..

 

 

Er EU-godkjent til i Mars 2011, men ble avregga i sommer engang pga den feilen med automatkassen.. Siden den er fra en 2.2turbo, passet ikke ledningsnettet helt overens med 2.8nettet, så girkassen var låst i 2.gir (nødmodus)..

Jeg har koblet og styrt litt og fått den til å gire i alle gir nå, men den slår hardt inn i gir, trolig pga en vacuumslange mellom motor og girkasse. Den har og en tendens til å ikke gire i nøytral ved stopp i lyskryss etc, så den kveles. Går heller ikke an og tvangskjøre bilen i ett gir. Står spaken i 1.gir, girer den fremdeles opp til 4.gir.. Kickdown virker ikke. Trolig pga manglende kickdown-wire..

 

 

Er åpen for bud på denne, men minstepris er 5000kr.. (Om man får girkassen 100% til, er det ingen problem og få 15-20.000kr for denne bilen)

Bytte er også veldig intr.. :)

 

Bilder kommer plutselig.

Endret av esbandos

1993 Audi 100 Avant 2.8Q

1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen)

1975 Volvo 242L Prosjektet

1980 Volvo 244DL Harryvogna

1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Har ikke noe bilde av bilen nei, er igrunn ikke mye å ta bilde av heller igrunn.. Er en helt org c4 som er senka 100/60 ellernoe, og mangler en list på ene døra, samt bakruteviskeren.. :P

 

Framsetene kommer jeg selv til å beholde, men setter inn noen orginale a6-seter istedet.. :)

 

Har forresten muligens byttet denne mot 2 volvo 740 turbo.. :)

1993 Audi 100 Avant 2.8Q

1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen)

1975 Volvo 242L Prosjektet

1980 Volvo 244DL Harryvogna

1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår