zonzy Skrevet Desember 12, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2010 Hei :) Er det noen som har noen gode forslag til en kul ungdomsbil? Jeg spør bare av nyskjerrighet av hva dere andre syns? Selv syns jeg at det hadde vært kult med en Toyota Mr2 eller en Mercedes 190 eller 300e eller kanskje en Audi A4 eller S4. Men hva syns dere?;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SStrand Skrevet Desember 12, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2010 Toyota Celica, Toyota mr2, audi coupe og a4 er også pent:) Siter - Mercedes S210 e220 CDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
commodus Skrevet Desember 12, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2010 er sikkert 100 slike tråder her...SØK litt;) Siter 04 Opel combo 1.7di Opel rekord c caravan 1700 Vespa bravo vw golf 2.0i stv(skrotet) vw vento 1.9tdi(skrotet) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MercedesW124 Skrevet Desember 12, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2010 (endret) Mercedes-Benz E-Klasse W/S/C124! Endret Desember 12, 2010 av MercedesW124 Siter MVH Christian RIbe Mercedes-Benz 1222 NG `85 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo-r-sport Skrevet Desember 13, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2010 Noe det er mulig å holde ved like for en billig penge. Heller en 240 med ålreite hjul, litt stereo og smånips enn en nyere bil rensa for alt og gjeld til knea. Siter 92' 945 Turbo brukis 92' 240 Turbo prosjekt 82' Golf mk1 "GTI" 16V prosjekt 75' 242 (gjemt men ikke glemt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet Desember 13, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2010 Siste generasjon Honda Prelude er latterlig billige for tia syns jeg det virker som, greie biler det :) Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zonzy Skrevet Januar 28, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2011 Hehe, nå tror jeg planen blir å mulig få tak i en Audi A3 turbo. Men hvis jeg skulle hatt en prosjekt bil som ikke hadde vært for vanskelig å skru og ordne med, hva hadde dere foreslått da? NÅ tenker jeg sånn at det er greit å ha audien som bruksbil også har jeg en annen prosjekt bil på si ( det er greit å ha en bil som ikke ligger i deler når du først trenger den) Med en prosjekt bil tenker jeg en bil som man mulig kan restaurere og oppgradere deler etter behov:) noen forslag? skal ikke være veldig dyrt å få tak i selve bilen :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg