Gå til innhold

Er det lov å style en norsk privatbil som engelsk/amerikansk politibil?

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Originally posted by vr6R

var en her oppe i ålesund som hadde på sånn dekor som poletiet har på sine utrykknings kjøretøt.. han fikk lov til å ha dette på bilen! de mente andre traffikanter ble mer oppservang når de trodde denne bilen var en poltibil. fårstå det dem som vil:rolleyes:

Det sto vel Påliti eller noe sånt på den:D Nå står det bare Pål, sikkert fått beskjed av onkel om å fjerne det.

Var forøvrig en gammel volvo 360:D

- Golf Gti 99mod

x BMW 318is 96mod

x Polo 6N 95mod

http://www.aalesund-gatebilklubb.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by SunnyGTi2.0

Det går en gammel amerikaner her i stavanger som er tro kopi av amerikanske sheriff-biler. Svær sheriff.stjerne på siden blålys på taket osv.

Det eneste han fikk beskjed om var at han måtte kjøre med trekk på blålysene..

Jeg går forøvrig i klasse med ei veninne av eieren ;)

Hehe den har jeg sett en god del ganger her i Bergen,men er en stund siden sist nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by AdrianL

Hehe, rart at denne posten kom for jeg har gått å fundert litt på å lage min e28 Sånn:

7145.JPG

Med bur:D har vurdert "drifting polizei" også:rolleyes:

Time will show

Fett!!! Jeg har nettopp kjøpt meg en BMW 535, som det står nederst. med sperre og greier, 218hk, den er herlig å drifte med, 2 kompiser av meg har 3 E28r til, vi skal på rudskogen og drifte så fort det lar seg gjøre, bli med davel? Vi trenger en Polizei etter oss, skikkelig biljakt. God ide forresten. Fikk litt lyst til å adoptere den, men jeg skal ikke gjøre det, med mindre du krever at jeg adopterer ideen din da ;)

Driftfun.com

1967 Chevrolet Camaro LS1/T56

1990 Chevrolet Van 6.5 g30

1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Hersker Hans

Fett!!! Jeg har nettopp kjøpt meg en BMW 535, som det står nederst. med sperre og greier, 218hk, den er herlig å drifte med, 2 kompiser av meg har 3 E28r til, vi skal på rudskogen og drifte så fort det lar seg gjøre, bli med davel? Vi trenger en Polizei etter oss, skikkelig biljakt. God ide forresten. Fikk litt lyst til å adoptere den, men jeg skal ikke gjøre det, med mindre du krever at jeg adopterer ideen din da ;)

Genialt! Det hadde vært morro! De er jo innmari fine å drifte med.

Mye bil for pengene som regel. Skal du bruke din i drifting?

Må bare sjekke litt priser osv på klistremerkene. Bare morro om det er flere som kjører med det! Hva med et lite team?:D Syns looken passer litt til bilen også:D Bare å si ifra når dere skal oppover hvis dere vil ha selskap/biljakt:D Her er forresten en link til div ting. Det er jo ikke så lett å finne deler til dem..

http://www.teamdfl.com/bmw/e28/e28home.html

Bayern Meister Werk

Lenke til kommentar
Del på andre sider