Gå til innhold

Ny sub og forsterker, 5k

Ranger emnet


adrilzz

Anbefalte innlegg

Halla :)

 

Kjøpte meg bil for ikke så lenge side, Chrysler Neon. Og lyden i denne er ganske bra, med oppgradert frontsett og 6x9 med egen blaupunkt gta460 forsterker.

I tillegg til dette ønsker jeg meg en sub og en forsterker til dette. Har vært inne på tanken på å bygge kasse selv, men kommer nok til å kjøpe en ferdig.

 

Er det noen som vet om noe bra, som ikke koster så mye over 5000? med det meste inklusivt, ledninger osv.

Sett litt på denne, komplett, men vet ikke hvor bra denne yter? Evnt noe liknende?

http://bilstereo.no/m/shop/?produkt=5398&katid=40&mid=m436&id=&vn=736

Spiller det meste av musikk, men vil ha noe med bra trøkk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde Neon før, uansett hva du velger er det ganske lett og få fin lyd i neon, var ikke all verden jeg hadde i min men jeg skal si det låt bra.

 

sporet vel litt av... men

Bmw 530i v8 1996 gobilen
200sx 1993 solgt
Vento 1992 1,8cl restaureres
740glt 1990 2,3 16v solgt
Nissan primera 2000 solgt og dynget

Audi 80 1993 bruksbilen

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

ville gått for den første du linka til :) mvh kim

Chrysler Stratus LE 98mod

Toyota Corolla 92mod

Ford Sierra is 85mod

Hyundai Excel 92(pony)(første gangs bil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.elutstyr.no/product_info.php?cPath=149_310&products_id=3792 denne? :) Ikke hørt så mye om dynabel, men er det ganske bra? Ihvertfall for mitt bruk ;)

 

hei.det er helt riktig.du får bang for bucks iallefall ;)mvh kim

Chrysler Stratus LE 98mod

Toyota Corolla 92mod

Ford Sierra is 85mod

Hyundai Excel 92(pony)(første gangs bil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

forsterkeren holder den ikke noe å tenke på der :) kan kanskje få noe bedre brukt.men uansett så er dette en meget god pakke.kassa kan jo diskuteres.men det er litt en smaks sak også.jeg personelig er ikke så glad i ferdige kasser.liker å bygge den selv.er litt av sjarmen.pluss at du får kassa som du vil ha den somregel.men igjen ikke noe galt med ferdig kasser.har en chrysler stratus selv altså meget lik neon.skal ikke være noe stress og få godt trøkk i den.men ville droppa di 6x9 hadde jeg vært deg eller bygd kasse til di så ikke det sub elementet(i kassa) ikke ødelegger di pga trykk.hadde noen 6,5 tommere coax bak i min gamle toyota corolla og di blei det fort kasse til for å si det sånn.hehe.men du blir nokk fornøyd med den bass pakka der.men går jo ann og høre rundt med andre forhandlere også.men min mening er at du ikke sitter med sjegget i postkassa.en får somregel det en betaler for ;)mvh kim

Chrysler Stratus LE 98mod

Toyota Corolla 92mod

Ford Sierra is 85mod

Hyundai Excel 92(pony)(første gangs bil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei, skjønner :) Skal dra innom en bilstereobutikk og høre hva de har å anbefale meg. Hvis jeg får noen til å hjelpe meg så kommer jeg til å kjøpe plater og bygge kassen selv, men får se ;)

 

Blir jo kanskje bedre plassutnyttelse hvis man bygger selv, men det er ikke så lett å bygge rundt hjulbuene, det er der det er mest plass som ikke er brukt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår