Gå til innhold

Cosworth conversion

Tuning God

Anbefalte innlegg

• Svar 34
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by Larsen

Hvordan er det med en vanlig sierra sedan? vis jeg sku f.eks puttet over drivverk og understell fra Sierra Cosworth , ville dette passet 100% ? Eller blir det no "harde" mods ?

passer rett over som PEZ sier.. 2wd etter 91 har vel utskjæringer for drivaksel..

om 100år er alt glemt...

viljen dreg halve lasset..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir jo endel penger å spare på dette, også har jeg et godt utgangspunkt.

Jeg skal nå kjøpe en 87 Sierra Sedan 2.0CL av bestefaren til dama,som har hatt den siden ny. Bilen har gått 104000km og er sinnsykt godt behandlet. Nettopp hatt 100000km storservice med

skifte av topppakning og stillt ventiler o.l.

Noen som vet sånn ca priser vis jeg skal importere inn en Sierra Cosworth? uten å fortolle den...

Vis noen vet om en som er kollidert bakfra eller no(?) send meg en mail =)

-Erik

se

www.carstyling.tk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by WingDude

Hadde vært sabla fint om du kunne bekrefte dette 100% eller ei, for jeg lurte på et 4x4 cossi prosjekt av min 93' stasjonsvogn, og da skulle det gå uten å "modifisere" kardangtunnelen, i følge det du sier ?

det er jeg sikker på.. se under bilen å sammenlign med en eldre sierra..

om 100år er alt glemt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en kompis som lurer på det samme, nesten..

Han skal bygge om en 86mod 2.0 til 2.8 4x4 ... Er dette plug&play?

her må en ganske sikkert sveise om tunellen litt. veldig enkelt.. er for å få plass til fordelingsdelen av kassa..

om 100år er alt glemt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir jo endel penger å spare på dette, også har jeg et godt utgangspunkt.

Jeg skal nå kjøpe en 87 Sierra Sedan 2.0CL av bestefaren til dama,som har hatt den siden ny. Bilen har gått 104000km og er sinnsykt godt behandlet. Nettopp hatt 100000km storservice med

skifte av topppakning og stillt ventiler o.l.

Noen som vet sånn ca priser vis jeg skal importere inn en Sierra Cosworth? uten å fortolle den...

Vis noen vet om en som er kollidert bakfra eller no(?) send meg en mail =)

-Erik

du kan greie fint å komme på mellom 25 og 35 lapper... Kjøp ikke en som er kollidert.. da kan det bli mye ekstra. Bilene blir fort skjeve og har den hatt baksmell så er ofte bakstillinga skakk..

om 100år er alt glemt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider