ejhoi Skrevet Desember 14, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2010 Hei. Jeg har en trimmet A3 1.8T 1998 modell med kun forhjulsdrift. Nå har clutchen røyket, lurer på om det finnes noe forsterket clutch til trimmet 1.8T? Og hvor får jeg kjøpt de? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gooner87 Skrevet Desember 14, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2010 Vet at autopower selger forsterket clutch, men vet ikke om dem er dem rimeligste når det kommer til pris. Du bør nesten ringe rundt og sjekke pris. http://www.autopower.no/webshop/product_info.php?cPath=73_93&products_id=188 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ejhoi Skrevet Desember 17, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2010 Supert, takk for linken. Har ringt rundt til diverse verksted og spurt om forsterket clutch, men det er ingen som har pris eller vet om de passer bilen min. De får jo bare fram original standard clutch når de får fram reg.nr mitt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gooner87 Skrevet Desember 19, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2010 Tror du bør ringe butikker som driver med litt styling og tuning for eks qwt.no, turbofun.no turbopower.no osv. Tror dem kan hjelpe deg bedre enn hva et vanlig verksted kan som for det meste selger kun orignaldeler. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg