PrinsWilhem Skrevet Februar 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2004 Hvis jeg tar bort flamme mottakern og setter inn ett strak rør. Åssen lyd vil det bli? Blir det helt jævli eller nesten ikke forskjell. Det er 2 1/2" effekt anlegg på bilen Siter "My new years resolution is 1280x1024" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SunnyGTi2.0 Skrevet Februar 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2004 sånn jeg har blitt forklart vil du da få slike ettersmell når du bremser med motoren... blir godlyd det :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PrinsWilhem Skrevet Februar 21, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2004 Blir flammer når jeg girer også. Bobler i anlegget nå når jeg bremser med motor. Nå bare med vanlig effekt anlegg Siter "My new years resolution is 1280x1024" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AXi0N Skrevet Februar 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2004 Originally posted by SunnyGTi2.0 sånn jeg har blitt forklart vil du da få slike ettersmell når du bremser med motoren... blir godlyd det :D Får det på Golfen:).. fikk det så jævligt når jeg hadde strak rør der midtre lydemper:) Nå har jeg montert midtre lyddemper og for det fortsatt:) men ikke så veldig mye:) men du hører det Siter -02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde -94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde -90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde -84 VW Golf II [solgt] Bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SunnyGTi2.0 Skrevet Februar 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2004 var det så mye at det var plagsomt uten midtre lyddemper? syns det høres kult ut når jeg hører det, men du blir kanskje lei av det etterhvert? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AXi0N Skrevet Februar 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2004 Originally posted by SunnyGTi2.0 var det så mye at det var plagsomt uten midtre lyddemper? syns det høres kult ut når jeg hører det, men du blir kanskje lei av det etterhvert? ååååja:).. hehe.. ligger i 40 km/t på 2 gir å bremser opp så skulle du tro stod en kar med 9 mm og skjøyt bak der:).. hehe.. Nå har jeg passe fin lyd:)... Var fett i starten med "rally" lyd (uten turbo:) ) men man blir fort lei:)... Siter -02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde -94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde -90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde -84 VW Golf II [solgt] Bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heggis Skrevet Februar 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2004 jeg kappa av dempern på 240n og fikk flammer og stasj.. det var gøy i 2timer.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Februar 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2004 Er det midtre demper dere snakker om? Fjerner man denne blir det flammer og smell? Kult, flammer og smell liker vi.... :) Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg