Gå til innhold

Hvit Evo V stjålet fra Crazy Tuning sin Garage i natt!

Ranger emnet

Marius

Anbefalte innlegg

• Svar 231
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

at de er proffe: ja, at de visste hva de skulle ha, ja... men har ikke vondt for å tro at bilen ble kjørt fra stedet. Er ikke mange som vil legge merke til en slik bil uansett.. i en periode på en halvtime og tre mil så er det begrenset hvor mange som i det hele tatt har sett bilen midt på natten, og de aller aller fleste av de igjen bryr seg mindre forde de er drita fulle eller skal hjem å ha seg, og aller mest, fordi de gir blanke i bil! og av de få som "la merke" til bilen så er det tydeligvis ingen (?) som aner at den ikke skulle være på veien da, ettersom ingen har opplyst om å ha sett den (muligens)... og sist men ikke minst, endel av de som tar biler , gromme biler, hele tiden, de bryr seg ikke så mye om noen skulle se de.. hva så? prøver de å henge seg på eller no så er det jo bare å stikke av, det er jo bare morro!

tror ikke ett slikt tyveri er så avansert som enkelte skal ha det til.. forsto jeg det rett skulle bilen til Trondheim? Da er det vel ganske mye enklere å ta den nå med en gang, før den reiser, hvis "tjuvladdene" holder til i Oslo.. hvilket de da tydeligvis gjorde..

De har nok betalt i bommen.. og uansett virker det ikke som polisen sjekker bomringen så ofte, har merket det selv.. heldigvis ;)

mine fem øre går på at bilen dukker opp igjen om ett halvt år / år... svart... og brennende.

kondolerer :(

-- http://www.jwcompetition.com --

(under construction)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At de var proffe kan så være, men hvor proff må man være for å bore opp en lås sylinder. Gi meg noen minutter og jeg skulle gjort det samme selv, og jeg er ikke proff. Så her kan man lete i hvilket miljø som helst. At de kjørte fra stedet tror jeg så definitivt. At det var et bestillingstyveri, tror ikke det, men er ikke utelukket.

At det er mye "tvilsomme" folk som oppholder seg på industriomårdet i Lørenskog er ingen hemmelighet. Bertel O'steen rett ved siden av CT er nesten daglig (Les nattlig) besøkt, og det var de også denne natten. Ble observert flere menn innpå og rundt Bertel O'Steen, at det kan være disse er ikke utenkelig. (Har sendt Marius info om dette, og jobber med saken)

De fleste bedriftene på industriområdet har tatt konsekvensen av dette og installert alarm, noe CT absolutt burde gjøre. Noen kameraer er ikke nok. Dessverre. Stille alarm med varsling til et vekter selskap, og med i avtalen at politiet skal ringes er det beste. Bare et tips.

Kondolerer.

Så støter Silverboy her, denne bilen tror jeg fortsatt er i Norge og kommer definitivt til å dukke opp i en eller annen sammenheng.

1. Nå med Audi S2 coupe. ADU og lettere trim :)

2.

3. Takk til:

4. JCS RACE TECH for lån av utstyr og veiledning.

5. :- 91 Audi S2 Coupe. Lettere modifisert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det går vel ikke an og borre opp en låsesylinder og få bilen til og starte hvis det er motor sperre på bilen, og det er det vell på en sånn bil?

evoen kan se mer intresang ut en skylinen for en som ikke har peiling på bil, og bare ser på karroseriet, men hadde det vært noen narkiser eller noe hadde de nok tatt med seg verktøy, begge bilene og pc ene.

bor utenfor Bergen selv, så skjenner ikke til ommrådet og milljøene

- 98 ITR

- 00 Civic Vti

- 77 Civic 3d 1,2 (prosjekt, trenger motor)

- 95 Astra 1,8 16v GLS (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg tror det snart er på tide og stenge threaden/slette den. lage en opplysnings thread med mail adresse/tlf nr. til dem som trenger RELEVANT! info. så slipper vi teorier som er like saklige som at gud laget jorda osv på 7 dager.

ting blir ikke bedre av at 30stk som ikke vet skvatt om saken blander seg inn og kommer med egene teorier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by LilleGud

jeg tror det snart er på tide og stenge threaden/slette den. lage en opplysnings thread med mail adresse/tlf nr. til dem som trenger RELEVANT! info. så slipper vi teorier som er like saklige som at gud laget jorda osv på 7 dager.

ting blir ikke bedre av at 30stk som ikke vet skvatt om saken blander seg inn og kommer med egene teorier.

BINGO!!!

Takk til alle teoriene. Og takk til alle folk som har kommet med kondelanse og info....

Skulle det være no mer info dere kommer med bruk pm eller annen kontakt info som er nevnt i denne tråden!!

Hilsen Crazy Tuning

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne tråden er nå stengt, tips og andre ledetråder/teorier kan rettes til ditt lokalet politi kammer. Det vi ender opp med er en hel del uskyldige folk kan bli beskylt for noe de ikke har gjort.

I dag har vi fått montert overvåkningkamerar på Crazy Tuning, vi vil etter vært legge ut en live stream fra et av kameraene slik at dere kan være med å kikke. All video overvåkning blir streamet via trådløst internett til en annen av bedriftene i Industriveien og lagret på sikre servere.

Det koster å være kar. Du kan nå igjen parkere bilen din trygt på CT

Bilforumet.no

Administrator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår