Gå til innhold

Hvit Evo V stjålet fra Crazy Tuning sin Garage i natt!

Ranger emnet

Marius

Anbefalte innlegg

Originally posted by wicky124

..om de har sett en slik bil..eller om noen lignende bil er observert av kameraene (kjørt gjennom uten å betale)..

Hvis ranere er så proffe som det høres som.. så tviler jeg på at de ikke vet bedre at de blir tatt bilde av hvis de ikke betaler:rolleyes: .. så jeg tror dem kostet på seg 20 kr for BOMpenger.. men det kan være mulig.. Og hvis dem kjørte bilen.. har dem skrudd på "fake" skilter så ikke poltiet blir nysgjerrig.. Tror mest at bilen er satt på henger(skjult)/lastebil for denne typen bil tiltrekker seg oppmerksomhet både utseende messig og Lyd vil jeg tro:)

Jeg gidder ikke mistenke noen eller noe.. bare satt å tenkte for meg selv. Som sagt tidligere så var den full forsikret.. Var Skylinen Forsikret? hørt det er umulig å forsikre skyline i norge.. syntes det var rart de tok den som Var forsikra når det var lettere å få ut skylinen.. Ikke beskyld meg for at jeg tror om forsikikringsvindel.. men tenkte på teorier i sted.

Uansett så er dette forjævligt.. og biltyver er mest low life som finnes i hele verden..

Mvh

Joachim

-02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde

-94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde

-90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde

-84 VW Golf II [solgt] Bilde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 231
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

EVO V og VI er samme bilen.. det ble krasjet en EVO VI i forrige uke.. hvem eier den EVO VI som ble krasjet ?? bilen er nok slaktet allerede..

Den hvite EVO V hos CT sto på sommer hjul.. tviler den ble brukt som flukt bil

1996 R33 Skyline GTR LM T51R 900hk

1994 Supra Time Attack 3.4L GT4094R 800hk

2000 Supra TRD widebody GT45R

Team Quicksilver

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis man sender inn en slags artikkel til f.eks VG hvor man pynter litt på sannheten.

"Mann sparte til drømmebil, og jobbet i 4 år med å importere den bare for å få den stjålet 3 timer etter den kom frem blabla"

Så kanskje de fyrer den opp og folk får øynene opp? Bare et villt forslag.

To change is easy, to improve is hard.

Mitt galleri

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår