Gå til innhold

Hvit Evo V stjålet fra Crazy Tuning sin Garage i natt!

Ranger emnet


Marius

Anbefalte innlegg

Originally posted by AXi0N

 

Hvis ranere er så proffe som det høres som.. så tviler jeg på at de ikke vet bedre at de blir tatt bilde av hvis de ikke betaler:rolleyes: .. så jeg tror dem kostet på seg 20 kr for BOMpenger.. men det kan være mulig.. Og hvis dem kjørte bilen.. har dem skrudd på "fake" skilter så ikke poltiet blir nysgjerrig.. Tror mest at bilen er satt på henger(skjult)/lastebil for denne typen bil tiltrekker seg oppmerksomhet både utseende messig og Lyd vil jeg tro:)

 

Jeg gidder ikke mistenke noen eller noe.. bare satt å tenkte for meg selv. Som sagt tidligere så var den full forsikret.. Var Skylinen Forsikret? hørt det er umulig å forsikre skyline i norge.. syntes det var rart de tok den som Var forsikra når det var lettere å få ut skylinen.. Ikke beskyld meg for at jeg tror om forsikikringsvindel.. men tenkte på teorier i sted.

 

Uansett så er dette forjævligt.. og biltyver er mest low life som finnes i hele verden..

 

Mvh

Joachim

 

En bil trenger ikke være registrert for å være forsikret.

 

Har blitt frastjålet bil før, kjenner følelsen... blir litt stum, ikke mye å skrive.

Driftfun.com

1967 Chevrolet Camaro LS1/T56

1990 Chevrolet Van 6.5 g30

1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 231
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Originally posted by Sonick

Fikk en ny idee .

 

Er ikke forgje eier som har solgt denne bilen flere ganger da ? Kopiert nøklene og har nå hentet den for å levere den til "neste" kjøper ? Vist nok populært "mafia" triks.

 

Hvis de har kjøpt denne av en "sjeik" i Dubai, tror jeg dette bare vil utgjøre lommerusk for han.

-1995 Volvo 960

-2010 Touran R-edition

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for kondolansene!

Hvis noen vet eller hører noe ikke nøl med å send pm eller ring noen av de nr'ene.

Hvis du vil være anonym har ikke det noe å si heller...

Det eneste vi er ute etter er å få igjen bilen, ikke noe annet.

 

Hvis noen har bilder etc fra streetmeet ved Åråsen vennligst sjekk her!

http://www.bilforumet.net/showthread.php?s=&threadid=28989

 

 

Får håpe det fører noen vei.... :(

.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kondolerer.

Det verste når det gjelder tjuveri av biler av det kalibere er at det som regel er forholdsvis oppegående folk med bilinteresse sjøl som stjeler dei og burde dermed vært strengere straffa enn om en nedkjørt narkoman stod bak.

 

Tjuven vil nok være å finne på nerste store treff med masse av delene dine på bilen sin. Så ha folk som holder øynene, øre og nese åpne på treffa fremover.

 

Og trur nok at politiet holder øynene åpne også, det er jo en bil med potensiale til å kjøre mykje over fartsgrensene. Eller det er vel dei som har hatt et forebyggende tjuveri, bare for å forfølge tanken til Bush.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by AXi0N

 

Jeg gidder ikke mistenke noen eller noe.. bare satt å tenkte for meg selv. Som sagt tidligere så var den full forsikret.. Var Skylinen Forsikret? hørt det er umulig å forsikre skyline i norge.. syntes det var rart de tok den som Var forsikra når det var lettere å få ut skylinen.. Ikke beskyld meg for at jeg tror om forsikikringsvindel.. men tenkte på teorier i sted.

 

Mvh

Joachim

 

 

Jeg blir litt sur alikevel jeg. Når du lufter denne teorien, kan det jo hende noen idioter synes dette høres ut som en klok teori, og hvis ryktet sprer seg kan det få fatale konsekvenser for oss som prøver å få ordnet opp i dette. Husk at det er en politietterforskning på gang, og politiet har ører de også.

 

 

EVO`en var forsikret, Skylinen var ikke det. Grunnen til dette er at EVO`en har en annen eier enn Skylinen, og han tenkte da litt lengre enn oss. Derfor priser vi oss meget lykkelige for at Skylinen ikke forsvant i samme slengen. Hvis noen tror at dette er forsikringssvindel, så får de bare tro det. Dere skal ihvertfall være klar over at vi har lagt utrolig utrolig mye arbeid i å skaffe akkurat denne bilen, som er unik i hele Europa. Om vi finner en lik bil, kommer den uansett til å være mye mye dyrere. Og Funkes solgte tross alt en Celica Carlos Sainz for å kjøpe denne bilen. Hva i all verden skal vi tjene på at denne bilen forsvinner? Hva er vitsen med å importere en bil for å dra en forsikringssvindel?

Vi er jo uansett ikke så dumme at vi forsikrer en bil på Onsdag, så stjeler vi den selv på fredagsnatten?

Som jeg har sagt tidligere så er det helt klart noen som kun var ute etter EVO`en. De har ikke rørt noe annet. PC`ene fikk stå i fred, de har ikke rørt noe på varelageret på CT, og ikke noen av delene på verkstedet er rørt heller.

 

Men men, det er lov å si hva man vil i dette landet, så hvis noen vil si at det er forsikringssvindel, be my guest.

Don`t fool with the old school

Corolla KE25 prosjekttråd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjenner ingen av dere i CT men dere virker som et seriøst firma og tro at dere hadde dratt en så dum forsikrings svindel er bare latterlig... d r jo som å be om å bli tatt... håper dere kommer til bunns, vi støtter...

 

måtte biltyver henges!

2010 VW Scirocco

X 2010 Passat CC Carat X 2009 VW Tiguan X 2009 VW Passat highline dsg X 2009 Golf 6 TSI

X 2008 BMW 318d x 2008 BMW 118d and the list goes on

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel en stund siden, men var det ikke et par EVO rallybiler som ble stjålet for ganske lenge siden?

Hvis jeg ikke husker helt feil var det vel Brynhildsen sin.

 

Det har vel ingen sammenheng, men det er vel først og fremst i rallymiljøene man trenger slike deler ?

Første som slo meg iallefall.

- 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Sonick

Fikk en ny idee .

 

Er ikke forgje eier som har solgt denne bilen flere ganger da ? Kopiert nøklene og har nå hentet den for å levere den til "neste" kjøper ? Vist nok populært "mafia" triks.

 

Du trur vel ikke at noen i Dubai gidder å selge og eksportere biler til Norge for så å hoppe på flyet til norge og stjele bilen og ta den med til kaia, leie en container på en båt og sende den til dubai igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som tenker CT og forsikringssvindel - slutt med det tövet.

 

Er det ikke stort "marked" for heftige venstrestyrte biler i England??? Jeg tror vel ikke at denne bilen er rappet for at den skal brukes til minibankran, - det brukes Audi og den slags til det. Her er det folk som visste nöyaktig hva de skulle ha og denne bilen blir helt sikkert planlagt rappet i lang tid för den kom til Norge.

Jeg tror heller ikke at noen rallykjörere tör risikere hele karrieren sin med aa stjele biler som "alle" i bilmiljöene vet om. Vi bör vel ha i bakhodet at dette forumet er en "Velkommen inn" portal til uärlige mennesker. Dessverre.

 

PS: Om bilen blir funnet - og de som gjorde det i tillegg - gi dem en ordentlig lärepenge.

. . .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei, hadde egentlig tenkt og ringe til deg funkes, men tror jeg ikke så noen nummer så jeg skriver det her :

 

Jeg har vært i molde siden onsdag og da dro jeg ifra Ålesund, da jeg kom til vestnes eller noe sånt, vet ikke helt hva det heter.. Før kaia over til molde viss noen skjønner hva jeg mener.

 

Da så jeg en HVIT EVO V kanskje, vet ikke helt hva slags.. Hadde ivertfall luftinntak,vinge osv så jeg er sikker på det var evo.. Men den hadde HVIT panser.. Ikke svart og jeg så ikke noe sånn extra luftinntak vedsiden av det store..

 

Bare deler infoen min jeg :)

 

Og jeg som hadde tenkt og besøke deg neste gang jeg var i trondheim og greier.. Du MÅ få tilbake bilen din ! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår