Gå til innhold

Hvit Evo V stjålet fra Crazy Tuning sin Garage i natt!

Ranger emnet

Marius

Anbefalte innlegg

• Svar 231
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Kondolerer Funkes :(

Nå er vel en prioritering inne hos CT litt video-overvåkning? kamera i alle vinkler...

Fatter ikke hvordan noen kan stjele slike biler og ikke en gang føle et snev av anger. Jeg veit ikke hvordan jeg skal reagere om jeg har et hat eller sorg over det som har skjedd, jeg er rett og slett målløs. Det må da være noen som har sett eller ser den på veien? hva med å etterlyse den i media/tv? det der er jo tross alt en bil som er meget lett gjennkjennerlig.

Mest av alt så har jeg vondt av deg Funkes, ubeskriverlig kjipt å miste en bil du har gledet deg til å sette deg bak rattet i. Det finnes rett og slett ikke ord for denne hendelsen.

Men til den som ser gjerningsmannen, IKKE nøl med å sleng han i slepetau etter bilen rett inn til nermeste politikammer, bare husk å ta noen parr runder rundt i byen for å påminne han om hva dumt han har gjort.

Skulle vært full rettighet til å henrette en tyv på stedet om du så han i gjerningsøyeblikket!!! :mad:

2007 Renault Traffic *Arbeidsbil*

2002 Nissan Almera Sport *Bruksbil*

1993 Mazda RX-7 lhd *Sommerbil/Cruisebil*

1992 Mazda RX-7 rhd *Drifte/Banebil*

1986 Mazda 323 *vinterbil*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Asim

Hvilket klokkeslett er dette snakk om?

Kvart på 1. om dagen.. Den kom kjørende fra på solheimsveien fra triaden til metro

Ikke meningen å beskylde noen her, bare deler info jeg

(Alt for å ta biltyver!!!!!!!!!!!!) Stiller gjerne opp med balltre hvis dere finner tyven

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært borte i helga så så ikke dette før nå, får bare slenge meg på gjengen som kondolerer.. Sitter og er helt kvalm nå.. :(

Hvis vi finner dem så stiller jeg balkongen min til disposisjon så vi kan binde fast testiklene deres til rekkverket før vi vipper dem utfor..(jeg bor i sjette)

--

Hybris / Thorbjørn

http://www.getawayinoslo.org

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår