Gå til innhold

Hvit Evo V stjålet fra Crazy Tuning sin Garage i natt!

Ranger emnet

Marius

Anbefalte innlegg

• Svar 231
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

FYY FAEN.. jeg blir helt sjuk jeg..

minner ikke reint lite om når rallyen ble stjelt da :/

HELVETES MØKKAFOLK......

kondolerer, håper du har mer flaks enn meg funkes..

min har fortsatt ikke dukket opp, og nytt prosjekt måtte handles..

- 2007 325d coupe Msport , BBS LM , KW3. Sølv bil, coral rødt Msport skinn - Daily driver

- 1992 mx5 - Trackday toy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er utrolig kjipe greier....funkes har sikkert ventet en stund og gledet seg til å få bilen...det er jo nesten verre enn at bilen forsvinner....

Hvis jeg ser eller hører noe skal ikke jeg være sein med å fortelle det..selv om jeg tviler på at jeg kommer til å se den kjørende rundt....

KONDOLERER funkes...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I morgen kommer det 2 splitter nye biler rett fra japan og australia!

Ett stykk Toyota Supra TwinTurbo med MYE stash, stylet og trimmet på fabrikk!

Og ett stykk demobil fra Speedworks (Australia); Nissan Skyline R33 med MANGE oppgraderinger!

Papirer, nøkler og alt er i bilene!

Forventes transportert i morgen, og de skal stå i en ULÅST garasje på en gård kalt Bøaseter i Oppdal (Sør-Trøndelag).

I tiden 24:00 - 0600 er det INGEN vakthold eller personer i nærheten av bilene som står, som sagt, parkert ved porten ved vei, med papirer og alt i seg.

pursuit01.jpg

Helt sikkert en som har sett det her på forumet ja... håper bilen kommer tilbake... kondolerer :(

Fikk du i det hele tatt prøvekjørt den? :mad:

Håper tyven(e) blir tatt, sparka og kastrert.

->Spice my eco-box!<-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kondolerer

Tror noen har sett for mye siste taxi filmen jeg.

Og at den dukker opp på forsiden i vg i sammenheng med et bank ran ....

Men ville tatt kontakt med denne personen som har vraket en lik bil da ...

Gir biltilsynet ut opplysninger om hvem som eier slike bilen når det finnes så få ? Rundspørring i så fall ?

Golf 4 gti 99 mod

x - en del golf 2 er

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal vedde på at det er noen fra forumet / som har besøkt forumet, som har fulgt med og fått snusen i at disse bilene kom til Norge for kort tid siden, og bare venta.

Håper dere finner ut hvem det er... show no mercy!!!

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Hawkon

I morgen kommer det 2 splitter nye biler rett fra japan og australia!

Ett stykk Toyota Supra TwinTurbo med MYE stash, stylet og trimmet på fabrikk!

Og ett stykk demobil fra Speedworks (Australia); Nissan Skyline R33 med MANGE oppgraderinger!

Papirer, nøkler og alt er i bilene!

Forventes transportert i morgen, og de skal stå i en ULÅST garasje på en gård kalt Bøaseter i Oppdal (Sør-Trøndelag).

I tiden 24:00 - 0600 er det INGEN vakthold eller personer i nærheten av bilene som står, som sagt, parkert ved porten ved vei, med papirer og alt i seg.

Tok ikke den helt jeg? Holder du på å legger ut info om nye biler som er verdt "en nærmere" kikk på? Hvis så, så burde du blitt utestengt og posten fjerna asap!

At biler blir stjålet er alltid j... kjipt, men det er fordi det desverre finnes utskudd i samfunnet vårt som mangler alt av moral.

Kondolerer!

mvh

The Boss

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår