wunderbaum Skrevet Februar 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2004 Trenger koblingsskjema for hvordan man skal koble en basser til forsterker. Problemet mit er at jeg har kjøpt en bil med ferdig bygd anlegg og bassern var ikke koblet på. Det er fordi han har brukt forsterkern til å forsterke til høytalerne baki. Disse er ikke veldig rå så de trenger ikke å forsterke. Da hadde han ingen mulighet til å forsterke signalet til bassern. Jeg koblet bassern på utgangene til høytalerne men da ble det ikke noe særlig trøkk i den. Så nå har jeg kløpt ledningene til bassern og til høytalerne. Hvordan skal jeg koble dette for å få forsterka signalet til bassern samtidig som signalet til høytalern ikke skal forsterkes?? Hjelp noen :eek: Siter x 87 laurel 2.4 x 78 242 turbo x 96 106 rallye x 85 740 tic 66 ford falcon futura Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaksa Skrevet Februar 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2004 kan gjerne få vite litt meir om forsterkaren først. f eks innganger/utganger. Siter -Kim- 1996 Volvo S40 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wunderbaum Skrevet Februar 21, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2004 En inngang og to utganger. Det er det samma nå, Jeg kobla opp bassern og den hørtes ikke så bra ut. Kaster ut hele kasa og investerer heller i en liten basser i hatehylla.. Siter x 87 laurel 2.4 x 78 242 turbo x 96 106 rallye x 85 740 tic 66 ford falcon futura Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaksa Skrevet Februar 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2004 prøv med delefilter du. Kan hjelpe på. Siter -Kim- 1996 Volvo S40 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommeliten Skrevet Februar 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2004 Har installert forsterker og sub i bilen nå, men nå virker plutselig ikke vindusviskerne.......kan det være en sammenheng? Har ikke sjekket bilens sikringer ennå....... Er avhengig av vindusviskerne......bor i Bergen.....det sier vel alt Siter Skal det være, så skal det være! 2000 Audi A6 1.9 TDI 2002 Chevrolet Tahoe LT 1994 Ford Mondeo 2,0 GLX 1990 VW Passat GT STV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg